wtorek, 19 maja 2015

Z pamiętnika redukcji : tydzień 4

Hej Wam :)
Nawet nie wiem, kiedy ten czas leci. Dopiero zaczynałam redukcję, a tu już miesiąc zleciał ... Ten tydzień był o wiele lepszy od dwóch poprzednich, ale mimo to zaliczyłam drobne wpadki.
Ten tydzień był dla mnie bardzo intensywny pod względem nauki. Do szkoły wróciła w środę i to od razu z przytupem :



No w końcu niemiecki sam się nie zrobi ... Zamiast pisać dla Was psot powinnam teraz pisać wypracowanie ... 

To chyba mój ulubiony komplet <3

To mi się chyba nigdy nie znudzi :P Kurczak, ryż, ogórek i bakalie.

W końcu obiad na talerzu :')

Ale za to kolacja prosto z pojemnika :D

W czwarte dostałam takie oto prezenty. Stwierdzam jednak,że wolę zielone szparagi i dumle :P

Jedzenie na podróż gotowe to ...

.... zostaje standardowe śniadanie i ...  

.... pałaszowanie na miejscu :)

Wspomnienie targów



I obowiązkowy cheat, czyli Frappucino i cuksy :D

Bezkaloryczne napoje

'
Skład

Baton, niestety z toną cukru - będzie na wyjazd

W czasie wakacji przetestuje suple :)


Obecna forma pudełka grzechów.

W piątek wybieram się do fryzjera i myślę nad taką fryzurą. 
Będzie mi pasować?

Poniedziałkowe śniadanie nad którym kontemplowałam z 10 minut :P





Z serii "Dziecko nie ma co robić, to robi zdjęcia"

Każdy z nas ma wybór!
(Ale nie każdy ma figurę Rudej -_- ) 

Patrzcie co znalazłam! Co prawda skład masakryczny i wybrałam Zero, ale i tej spróbuję :)


Na koniec kilka poniedziałkowych ujęć :



Jedzenie na dziś gotowe : kawowo-cynamonowa owsianka oraz ryż z curry, kurczak w ziołach i ogórek. Szybki sposób na coś z niczego.

Aaa! Szkalana małpa pokazała dziś 97,2 kg, więc jest progres. Zmiana makro mi służy :D




Do napisania,
Alice

11 komentarzy:

  1. uwielbiam ryż w curry :3 chyba dziś sobie zjem, skoro już narobiłaś mi smaka :D
    ta fryzura jest boska!!! aż mi się zachciało obciąć włosy! :D ale może coś pokombinuję z moimi w tym kierunku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś pierwszy raz jadłam i się zakochałam ;)
      Masz piękne włosy! Nie ścinaj! Ja w długich się nie czuję :)

      Usuń
  2. Fajna puszka coli! a co do batoników i tak widze, że nie jest to najgorszy skład. Nie ma snickersów, marsów itp. a przecież nie da się zyć na samej wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszka fajna, ale skład masakryczny :D
      Moje batony mają bardzo dobry skład, bo są robione w większości na bazie daktyli :)

      Usuń
  3. Jedzonko wygląda mega smacznie <# Też czasem kupuję te batoniki SmartFood ale te wysokoproteinowe, skład i makro nie najgorsze więc od czasu do czasu jak najbardziej się należy :) Trzymam kciuki za redukcję! Sama też się redukuję więc wiem jakie to ciężkie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :*
      Akurat ja batonik dostałam, więc nie miałam wpływu na wybór, ale przeanalizuję sobie skład ;)

      Usuń
  4. Jedzonko wygląda wspaniale :). Fajnie, że micha czysta (chyba lubisz kurczaka, bo pojawia się on często w twoich pudełkach :).).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na redukcję kurak najlepszy :P Ale jem też inne mięcho :)

      Usuń
  5. Fryzura bedzie wygladac super u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wytrwałości w redukcji i umiejętności przygotowania tak świetnych posiłków :)) powodzenia na dalszej drodze i wielu sukcesów!:)

    OdpowiedzUsuń