niedziela, 3 maja 2015

Zajrzyj do mnie: przykładowe jedzenie part 9

Hej Wam :D

W ostatnim poście z tej serii, narzekałam,że nie mam już zwyczaju pstrykania zdjęcia, ale obiecałam sobie poprawę i tak oto przychodzę do Was z mixem zdjęć jedzenia jeszcze sprzed redukcji :)


Tak mniej więcej prezentowała się moja wielkanocna wyżerka. Wszystkiego nie dałam rady zjeść, więc podzieliłam się z siostrą, która była bardzo zadowolona,że mogła spróbować angielskich słodyczy. 


Dzienna porcja witamin : sałatka z gruszki, pomarańczy i jabłka.


Wielkanoc = święconka. Nasza była skromna, ale my ciut inaczej obchodzimy całą tą fetę ;)


Także ja skorzystałam z promocji Biedronki. Miała być podróbka Nakd, ale te batony są zupełnie inne. 

Moje pudełko "grzechów" :)

Tak jak mówiłam : podróbka Nakd, choć struktura zupełnie inna i akurat w tym wariancie wyraźnie przebijał się ananas.

Kiedy nie chce się jeść, a na dworze ciepło - koktajl :
jogurt naturalny, banan i wiśnie. Pycha!


Czasami nawet mi zdarza się zapomnieć śniadania. Udało mi się znaleźć Kubusie z bardzo dobrym składem - idealne na przekąskę.



Premiera "Szybkich i wściekłych 7" to obowiązkowy wypad do Poznania. Niestety znów be Starbucks, ale za to z pyszną sałatką oraz zapasem orzechów <3



Najprostsza sałatka świata, a Michasiowi (love you <3) skradła serce :
banan, jabłko, gruszka i pestki. Mogłam dodać jogurt naturalny, ale nie lubię co na ciepło.



To nie jedzenie :P To po prostu moje włosy, które nie ogarniają :D



Cała niedziela wielkanocna na jednym zdjęciu. Milard kalorii, ale co tam "Raz się yolo"


 \Na koniec mam jeszcze dla Was składy batoników. Wyprodukowane zostały przez duńską firmę i bardzo żałuję, że nie są one w stałej ofercie Biedronki.


Na dziś to wszystko. 
Do napisania :*


13 komentarzy:

  1. Ja dopiero w sierpniu spróbuje tych batoników z biedronki :) Super post, i piękna Ty :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe te batoniki. Może jak kiedyś je dorwe to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej twój blog kojarzył mi się z ciągłym użalaniem się i marudzeniem na siebie i swą figurą, teraz odżyłaś, wyglądasz niesamowicie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak często korzystasz z pudełka???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie z niego nie korzystam, ale normalnie korzystam z niego bardzo rzadko, bo są to rzeczy trudno dostępne w Polsce.

      Usuń
  5. A ja mam konkretny odwyk słodyczowy, więc nie będę "korzystać" z batoników :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog , i te batoniki wyglądają super :)
    zapraszam do mnie schudłam www.pauladowlasz.blogspot.com schudlam 36kg ipomagam innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A dobra chociaż ta "podróbka" :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja się nie załapałam na batoniki z Biedronki. Jak smakowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują bardzo dobrze :) inaczej niż Nakd, ale też dobrze :)

      Usuń
  9. Też czasami podjadam te Kubusie ;) całkiem smaczne

    OdpowiedzUsuń