sobota, 27 czerwca 2015

Co u mnie? koniec maja - pocztek czerwca

Hej Wam!
Dziś totalni misz masz zdjęciowy z przełomu maja i czerwca. Wy łapie zdjęcia, a ja śmigam na plażę ;)



Drobny prezent dla P.

Nowy smak - pyszny, choć zjadłam tylko 1/3 ;) Kapturkowi (buziaki Kochana :*) smakował najbardziej ;)

Nakd w końcu stacjonarnie, choć przebitka 200% :(

W Internetach szał na te batony, a ja zamiast próbować - kupuję je na prezent ;)

New in *.*

Z uśmiechem na ustach ;)

Kupiłam jeden i przepadłam!

Love this view!

Mały, ciasny, ale własny :)

Nowa mgiełka i co ważne - jaśmin!

Pachnie obłędnie i..

Sprawdza się doskonale!





Ktoś zgadnie, co to? :)

Niestety okres ten obfitował w siniaki :/

Były też grzechy ...

Święta prawda o mnie :')




Mam własną werbenę ;) piękna!

Przyjemności


Wygłupy


Relax

Prezenty


Upragniony powrót do domu, ale też ostra jazda w szkole ;)

Na razie rozkoszuję się wakacjami ;)
Do napisania!

3 komentarze:

  1. Zobaczyłam, przeczytałam i stwierdzam że ide po lody ;D jak Ty to i Ja . Love ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te owoce i szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń