wtorek, 23 czerwca 2015

Eurotrip 2015 : part I

Hej :*
Dziś przychodzę do Was z zapowiedzią relacji z Eurotripu, która ukaże się zaraz po moim powrocie do Polski z wakacji ;) 
A tymczasem zapraszam na drobną zapowiedź :

Mój case jest w opłakanym stanie. Całe szczęście już znalazłam nowy, choć nim stanę się jego szczęśliwą posiadaczką minkę sporo czasu ...

Teraz kilka zdjęć smakołyków, które ratowały mnie w podróży.

Mały baton o wielkim smaku. 

Uwielbiam! Skoro nawet Rudzielcowi, który nke lubi rzeczy fit smakowało, to coś jest na rzeczy ;)

Dobre, aczkolwiek jak dla mnie zbyt wyczuwalne jabłko.

Jeśli tak jak Ja, lubicie batony Corn, a szukacie czegoś o lepszym składzie - ten baron nada się idealnie.

Sam pomysł dobry, niestety totalnie nie mój smak.

Nie wiem jak opisać tą oto rzecz. Trochę przypomina mi chrupki, lecz nie do końca. Nie mniej jednak pyszne!

W poszukiwaniu batona idealnego. Ten mocne 1/10. Masakra:(

Takie oto prezenty przywiozłam z podróży. Wszystko zaczęło się od tej książki i na niej skończyło ;)

Drobna niespodzianka - na wyjeżdzie same węgla, a szklana małpa pokazała mniej :D

Pierwsze śniadanie w domu ;)

Co sądzicie ? Ja się zakochałam i zbieram kasę *.*

Po podróży - czas na relax

Kto zna - ręka w górę! Uwielbiam ;)






Pakując się zrobiłam porządek w książkach ;) chcecie osobny wspis w stylu "wyznania książkoholika"? ;)

Tak oto prezentowały się zapasy na wyjazd ;) połowa wróciła nietknięta :)

A na sam koniec : zgadniecie, gdzie najbardziej mi się podobało? ;)

7 komentarzy:

  1. Ej ja lubie rzeczy fit !:D A to prawda yu jest pycha a najbardziej mango <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O książkach z chęcią przeczytam :). Co do słodyczy to większości nie znam, a chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem dlaczego te zapasy są nie ruszone :D zjadłabym wszystko chociaż kompletnie nie znam tych dobroci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. co możesz powiedzieć o książkach Evy Voller? Ja dostałam na urodziny od nauczycielki ''Złoty Most'' i jakos jeszcze się nie zabrałam. Polecasz? :) ale ta maska piękna! uwielbiam takie rzeczy, bardzo w moim stylu :) Ale Ci zazdroszczę tej wycieczki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tą serię uwielbiam, ale radciłabym zacząć od "Magicznej Gondoli" :) Autorka nie przynudza, pisze w bardzo fajny sposób :) Zresztą tak samo jak Czerwień rubinu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jakaś seria cała? kolejne części? :) dzięki za radę

      Usuń
    2. Tak :) na zdjęciu masz je ułożone w kolejności od pierwszej części do ostatniej ;)

      Usuń