czwartek, 25 czerwca 2015

Polaku!!! Nie bądź cebulakiem!!!

Uprzejmie informuję, iż post ten kierowany jest do osób dorosłych, gdyż zawiera słowa niecenzuralne i nie przeznaczone dla młodego czytelnika.

Polaku!!!
Jeśli już jedziesz na zagraniczne wakacje - proszę Cię! Przeczytaj ten post!

Nie jesteś sam! Nie drzyj papy na cały hotel. Nie wszyscy muszą wiedzieć, że tu jesteś. Inni też chcą mieć chwilę spokoju i ciszy.

Nie chlej na umór! Jeśli chcesz się nawalić jak tramwaj, lepiej zamiast wydawać kasę na zagraniczną wycieczkę, kup dwie skrzynki Dębowej i pij w zaciszu domowym! 

Wszystkim wyjdzie to na dobre i unikniemy takiej żenady : kobieta odpalając papierosa za papierosem pada w ramiona kompletnie pijanego kolegi. Tańczą centralnie pod sceną, na której akurat Dj rozpoczyna imprezę. Nie byłoby to nic dziwnego, ani nawet wkurzającego, gdyby nie to, że momentalnie się przewrócili i chcieli zacząć kopulować.



Nie klnij na potęgę!!! "Kurwa" nie jest alternatywą przecinka! Nikt nie każde Ci mówić poprawną polszczyzną, ale też ciągle przeklinać. Wszystko w granicach rozsądku!!!



Przeraża mnie to, że gdziekolwiek pojadę i powiem, że jestem z Polski od razu przykleja mi się łatkę pijaka i chuligana. Czy Polska musi być kojarzona tylko z wódką? Powinniśmy być dumni z bycia Polakami, a nie wstydzić się tego! Tylko wielu z nas zapomina, że każdy z nas to cząstka, która buduje ogół. 

Obserwując zachowanie rodaków na Obczyźnie jestem przerażona. Czy naprawdę jeździmy na wakację by balować od rana do nocy? Jeśli tak to proponujęjechać nad Bałtyk albo na Ibizę. Wyjdzie Wam taniej i bezpieczniej. 

5 komentarzy:

  1. Straszny jest wygląd Polaków zgarniających jedzenie do plecaka czy torebki. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandał i skarpeta bardzo częsty obraz rodaka na obczyźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny wpis... ostatnio mialam na ten temat konwersacje z przyjaciolkami 2 mieszkaly za granica jedna nie... spytala czy wstydzimy sie ze jestesmy Polakami wszystkie 3 odpowiedzialysmy, ze owszem czasem niestety TAK!!!! i taka jest prawda... mieszkając za granicą oraz podróżując, czasem aż wstyd się przyznać, że jest się Polakiem ehhh żenada :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama mieszka w Niemczech wychodzimy na rynek a tam kilku polaczków-meneli, nawaleni w trupa, z reklamówkami z biedry.... Byłam tam dwa miesiące i przez dwa miesiące TEN SAM WIDOK! Żenada;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Nigdy nie widziałam, aby Polacy zachowywali się niekulturalnie, albo żeby przykleili mi łatkę pijaka i awanturnika :)

    OdpowiedzUsuń