sobota, 20 czerwca 2015

Urodziny, ach te urodziny!

Hej Wam!
Nawet nie wiem kiedy ten rok minął.. Z ledwością cieszyłam się z 16 urodzin (przypomnienie : Hi. I'm Alice and I'm 16 years old !) a dziś obchodzę 17 urodziny!! Obiecuję, że pojawi się jeszcze post z podsumowanie tego roku i moimi przemyśleniami, a tymczasem zapraszam Was na krótką relację prezentową ;)
Moje kochane przyjaciółki nie zapomniały o mnie i mimo, że aktualnie dzieli nas ponad 4 tyś km, zadbały by dziś z mojej twarzy nie schodził uśmiech ;) 

Na początku czerwca dostałam od Pat taką oto przesyłkę :



Nie powiem - była olbrzymia (;


I wypełniona po brzegi ;) 

Nawet nie wiem co napisać by podziękować :) Nie ma takich słów by to wyrazić!!

Dostałam sporo zdrowych smakołyków ;)

Kilka kosmetyków (w końcu zacznę się malować ;) i taką śliczną sakiewkę z którą się nie rozstaję ;)

Całość prezentuje się następująco :) Optócz smakołyków, kosmetyków i cudownej kartki fostałam również kubek (mój ulubiony!!), słoik do picia, z którym się nie rozstaje, masło orzechowe oraz 50 p z motywem pływania *.*

Ktoś kojarzy te fasolki? Postaram się nagrać filmik ;)

Grzeszki też się znalazły ;) czekolada z przepysznym nadzieniem oraz ...

... najbardziej znane amerykańskie słodycze!

Słoik - niby niepozorny, a daje tyle szczęścia.

Wspominając o prezentach nie mogę nie napisać o prezencie od niezastąpionej Ju :* Książka umila mi podróż. Jeszcze raz dziękuję :* !!!

Oraz prezent od mojego kochanego Rudusia. Maskotkę dostała już w czasie Eyrotripu i nie rozstaję się z nią na krok! Czyż nie jest boska!? W końcu każdy z nas jest w głębi dzieckiem ;)

Na teraz to wszystko. Zmykam świętować dalej, a Was zapraszam wkrótce na relację z urodzin ;) 
Buziaki :*
Alice

6 komentarzy:

  1. Ooo musze przeczytać tą książke. Sto lat piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! ;)
    Taki prezent to bajka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniała niespodzianka.
    Wszystkiego co najlepsze Kochana, raz jeszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczuszka cudowna. Korzystaj z zawartości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile fantastycznych prezentów <3

    OdpowiedzUsuń