czwartek, 26 listopada 2015

Niemyślenie #niedoczynnyupdate

Czasami przychodzi taki dzień, że najlepszą obcją jest niemyślenie. Gdy przychodzi taki dzień, jedyną słuszną drogą jest pójście spać. Przytłacza Cię wszystko. I dziś jest właśnie taki dzień. Mam ochotę zakopać się pod kołdrą i obudzić w piątek o 16.

Co prawda czuję się o wiele lepiej po tabletkach, choć jeszcze nie jest idealnie. Mimo to miło w końcu wiedzieć co mi jest. Co prawda diagnoza zabrzmiała złowieszczo : genetyczna niedoczynność tarczycy. Nieuleczalna. Dziedziczna. 
Całe szczęście trafiłam na fachowców. Co prawda jeszcze nie zaleca mi się jeszcze ćwiczeń. Krążą różne opinie - jedni zalecają tylko kardio, inni lekki siłowy. Zaczerpnę opini eksperta i zacznę od rozciągania. Odnośnie diety napiszę jeszcze oddzielny wpis.

Do napisania :*
Alice

4 komentarze:

  1. Ja akurat dzisiaj mam taki dzień. Oby zaraz się skończył! PS Masz piękny kolor szminki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny kolor szminki :) ja bym się na taki nie zdecydowała, bo w podobnych odcieniach wyglądam jak... topielica :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedoczynność tarczycy to przypadłość, która dotyka niestety coraz więcej kobiet. Jednak przy odpowiednim leczeniu, można z nią żyć wręcz bezobjawowo. Także głowa do góry ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorobą się nie martwię :) po prostu opisałam pewien jej obiaw, który niestety nazbyt często mi towarzyszy :/ Ale byle do przodu :D

      Usuń