sobota, 26 grudnia 2015

Boże Narodzenie 2015

Hej Wam! Dziś zapraszam Was na zdjęciowe podsumowanie tegorocznych świąt :) 

A zaczynamy od przygotowań do wyjazdu (;


Na miejscu przywitana zostałam taką choinką, bo plan był iście świąteczny : Weihnachstmarkt !


W domu czekał na mnie już pewien jegomość :

Padłam. Po prostu padłam, a rano trzeba jeszcze było jechać do sklepu po papier do prezentów ;)







I nadszedł najwaźniejszy czas ...


Co prawda było nas tylko trzech, ale były to najlepsze święta od wielu, wielu lat <3


Oczywiście wszyscy byli grzeczni i przyszedł też Gwiazdor ;)

Ale o tym, co dostałam i co planuję kupić zrobię jeszcze osobny post :)

A tymczasem źyczymy Wam z Timciem wszystkiego dobrego, spełnienia nawet najskrytszych marzeń i czasu spędzonego z rodziną <3

Buziaki,
Alice 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz