wtorek, 1 grudnia 2015

Moja świąteczna wishlista

Hej Wam!
Jak część z Was już zapewne wie, na moim kanale na YT możecie znaleźć specjalną serię świątecznych filmów. Są to zarówno filmy tematyczne, jaki i vlogi.
Dziś rano pojawił się kolejny film, w którym możecie znaleźć moje propozycje prezentów oraz moją świąteczną wishlistę :) i to właśnie o niej dziś. 



W tym roku zdecydowałam się tylko na najpotrzebniejsze i najbardziej podobające mi się rzeczy.

1. Opaska do słuchawek Sol Republic - moje sole mają białą opaskę i trochę boję się, że z czasem nie będzie tak ładna jak teraz, więc planuję kupić nową w innym kolorze. 
2. Pomadka w kredce z Golden Rose w pięknym kolorze burdundu - w części filmów możecie zobaczyć jak prezentuje się na ustach. Jak dla mnie rewelacja ;)
3. Ray-Bany - z tego zakupu jednak rezygnuje, gdyż mam już chyba 5 par. Zamiast nich dostanę biżuterię.
4. Książki - ostatnio na rynku pojawiło się kilka książek polskiej blogosfery, które z chęcią przygarnę. Jedną z nich na pewno dostanę od kochanej P. :*
5. Oreo - no dobra. Przyznać się! Kto nie lubi oreo? I to w dodatku z masłem orzechowym?!
6. Termofor - taka istota ciepłolubna jak ja po prostu potrzebuje termoforu. Drogie elfy szepnęły, że Mikołaj już kupił odpowiedni ;)
7. Kubek Starbucks - kochany elf imieniem Ania, właśnie dziś wsiada w sanie i wysyła takie cudo prosto do mnie. Co mi się w nich podoba to to, że ją duże i mimo prania w zmywarce są jak nowe :)
8. Aparat typu polaroid - co prawda nie wiem czy kupię go teraz, ale na pewno do moich 18 urodzin. Spełniam marzenia <3
9. Zegarek typu chronograf - użytkowałem go już w wakacje, jednak bransoleta jest na mnie za duża. Dobra duszka jaką jest moja mama, znalazła rozwiązanie tego problemu i już za 12 dni będę się mogła cieszyć wymarzonym zegarkiem.

A wy o co prosicie w tym roku Mikołaja ?



2 komentarze:

  1. Na mojej whishliście były nowe piżamki, zapas żelu pod prysznic na przyszły rok, skarpetki i żelazko... i wszystkie prezenty udało się zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię Oreło :D tzn. dupy nie urywają, a zostają między zębami i później wyglądam jakbym jadła węgiel :D

    OdpowiedzUsuń