środa, 20 stycznia 2016

Czym wkurzyło mnie GymHero?

Wy też tak macie? Wchodzicie na instagram i nagle zalewa Was fala chudych kobiet w sportowych ciuchach? 
Nie przeszkadzało mi to do czasu, gdy pewnego wieczora ujrzałam ten wpis :



Z pozoru wszystko, ładnie pięknie ... Niestety tylko z pozoru, bo jedna rzecz rzuciła mi się w oczy :



Nie. Nie mylicie się. To właśnie to mnie wkurzyło.
Skoro marka podpisuje się pod tak górnolotnymi treściami to dlaczego ich Insta wygląda tak:



Ja naprawdę rozumiem jak ważny jest   PR czy e-PR, ale proszę Was!!!
Skoro marka chce docierać do wszystkich to dlaczego na ich stronie nie ma ani jednego zdjęcia ich produktu reklamowanego przez ciut większą dziewczynę?! 
Nie mówię już, że większość produktów kończy się na rozmiarówce M/L, a obuwie na 40 ...
Ludzie! Trochę logiki!!!
Ja rozumiem, że ambasadorki mają wyglądać tak : 

Problem w tym, że większość z nas wygląda tak :



Co mnie jednak najbardziej ubodło?
Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Gym Hero. Zero, nic.

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat ?

Alice

(Wszystkie zdjęcia pochodzą z serwisu Instagram)

5 komentarzy:

  1. Nic nie zrobisz... Teraz bycie fit jest modne i jak nie masz kraty na brzuchu to nikt nie zwróci uwagi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niech nikt przy okazji nie mówi, że kieruje się do tych na początku drogi -_-

      Usuń
  2. Ja mysle ze to jest tez kwestia motywacji..gdybym ja zobaczyla reklame z pulchna dziewczyna to odraxu bym pomyslala ze o! Skoro ona taka jest to ja nie musze byc idealna..a jak widze wszedzie chude laski to odrazu chce mi sie walczyc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie. Gdy pulchna dziewczyna widzi niewysportowaną dziewczynę, taką normalną, bez ABS też czuje się zmotywowana. Nie każdy chce mieć kratę ;)

      Usuń
    2. Oj racja! Zgadzam się z Tobą. Sama jeszcze jak GymHero nie miało produktów, a je zapowiadało chciałam kupić kilka rzeczy. Bardzo podobała mi się jakby myśl przewodnia, byłam nieco dumna że w końcu ktoś wyszedł przed szereg.. a wyszło jak zawsze;) Nie mówię, że te produkty mają być reklamowane przez osoby grube jak ja itd. ale tak jak podałaś przykład przez normalne dziewczyny, bez presji posiadania 6 paka i wiecznej frustracji, bo nie udało jej się dogonić tych jakże "idealnych inspirujących gymhero":)

      Usuń