niedziela, 17 stycznia 2016

Sol Republic Track HD V10

Witam Was bardzo serdecznie ! 
Dziś bardzo nietypowy post, jak na mój blog, gdyż przychodzę dzisiaj do Was z recenzją słuchawek Sol Republic Track HD V10.



Uwaga: post nie jest sponsorowany! Słuchawki oraz akcesoria zakupiłam sama.

Jakieś dwa tygodnie temu szukając nowych opasek do moich słuchawek z ciekawości wpisałam dodatkowo "opinie". To co ujrzałam wprawiło mnie w lekkie osłupienie. W 'polskich internetach' nie ma ani jednej opinii o słuchawkach Sol Republic. Podejrzewam, że ma na to wpływ ich mała popularność w Polsce i trudna dostępność, więc postanowiłam napisać ich recenzję. Trafiły one w moje łapki dokładnie 13.08.2015 roku, więc mogę już trochę o nich powiedzieć ;)


Cena i dostępność

To jeden jedyny czynnik, który mi w nich przeszkadza - cena. Nie są to tanie słuchawki. Za swoje zapłaciłam 70€. Dla niektórych to dużo, dla innych nie. Są one z tej samej półki cenowej co np. Beats by Dr. Dre. Niejednokrotnie spotkałam się z opiniami, że w porównaniu tych dwóch marek, wygrywają jednak Sol. Nie potwierdzę, ani nie zaprzeczę, bo Beatsów nie miałam. Wracając jednak do sedna. Cena wacha się od 50 do 150€ , a czasem nawet więcej. W Polsce cena ta wacha się od ok.300 do 600 zł. 
"Sol Republic dostępne ją w wyselekcjonowanych sklepach w Polsce" - nie wiem co za geniusz napisał powyższe, jednak ja nie spotkałam się niestety nigdzie z tymi słuchawkami stacjonarnie. Sam producent nie wysyła ich z oficjalnej strony do Europy, więc moim zdaniem najlepiej i najpewniej, jeśli kupujemy je przez internet kupić je przez sklepy takie jak Apple Store czy Amazon, gdzie producent prowadzi sprzedaż. Wtedy mamy stuprocentową pewność oryginalności.



Rodzaje

Słuchawki Sol Republic Track dzielą się na V8 i Track HD V10. Co to oznacza? Ich moc. Zdecydowanie polecam trochę dołożyć i kupić mocniejsze Track HD V10.


Design

Słuchawki dostępne są w  6 podstawowych kolorach oraz 5 edycjach specjalnych zaprojektowanych przez m.in.: Michaela Phelpsa czy Steve'a Aoki.
To co mi się w nich od początku podoba, to to, że można samemu zmiksować jak mają one wyglądać. Gdy kupimy na początku dany model kolorystyczny, możemy do do woli zmieniać. Możemy wybierać między dwoma kolorami nauszników (srebrne i czarne), pałąkami (które wykonane są w specjalnej technologii FlexTech, dzięki której możemy je wyginać we wszystkie strony bez ryzyka złamania) i kablami (na kablu znajdują się przyciski, regulujące głośność, przycisk stop oraz mikrofon). Ja początkowo zdecydowałam się na białą wersję kolorystyczną, która posiada srebrne nauszniki. W prezencie gwiazdkowym dostałam natomiast dwa nowe pałąki w kolorze czarnym i czerwonym z matowym wykończeniem.



Słuchawki możemy rozłożyć (w takiej formie je dostajemy), co dla mnie jest olbrzymim plusem, bo zajmują one o wiele mniej miejsca np. w torebce.


Jakość dźwięku

W swoim życiu miałam już kilka modeli słuchawek nausznych i te zdecydowanie są najlepsze. Słuchawki tłumią dźwięki z zewnątrz (stosowane są w studiach nagraniowych i przez dj'ów);mają mocne basy. Ogólnie jakość dźwięku jest bardzo dobra.


Podsumowując

Zalety :
- jakość dźwięku 
- ostry wokal
- kolorystyka
- konstrukcja (są lekkie)
- stosunek ceny do możliwości
- profesjonalne i stosunkowo tanie
- nadają się do użytku profesjonalnego i domowego 

Wady:
- cena
- dostępność 
- trwałość kabla

Mam nadzieję, że komuś ta recenzja się przyda :D
Znacie Sol Republic? Używacie?
Love,
Alice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz