środa, 17 lutego 2016

Alice - notka #18

Chyba jestem kiepską blogerką, skoro nie wiem o czym pisać :')



Nie znam się na fittrendach, ani o tym co ludzie chętnie czytają. Ostatni post mimo, że został wyświetlony ponad 100 razy, nie został skomentowany przez nikogo (update : 1 komentarz).
Dziś więc notka o wszystkim i o niczym.



Zacznijmy może od pewnego istotnego dla mnie wydarzenia.
Otóż wielkimi krokami zbliża się FIBO. Jeśli ktoś z Wam miałby ochotę również pojechać i szuka towarzysza - jestem do usług. Proszę o kontakt!

Poza tym jak wiecie już z Instagrama - postanowiłam wrócić do ćwiczeń i chcę ćwiczyć na siłowni. Na razie mam w planach przetestowanie jednej w okolicy mojej szkoły. Jeśli mi się spodoba to kupuję karnet, jeśli nie - testuję jeszcze jedną.
Mam tylko ogromną nadzieję, że uda mi się to wszystko pogodzić z kursem na prawo jazdy, który zaczynam już w marcu.

Żeby post nie był taki o niczym, wrzucam Wam jeszcze mix jedzenia z ostatnich dni :)

Posiłki na jutro : jaglanka z kakao, kawą i rodzynkami na mleku bez laktozy oraz spatzle z indykiem oraz mini sałata rzymska i papryka.

Flammkuchen - moje ulubione danie! Aktualnie do zdobycia w Lidlu.

Jaglanka z kakao, odżywką białkową, jagodami i masłem orzechowym.


Ostatnio mam fazę na jaglankę - tu wersja bez orzechów.


Moje zeszłotygodniowe posiłki : musli z mlekiem, kawa oraz spatzle z indykiem i ogórek.


Z Niemiec przywiozłam składniki, więc własnoręcznie zrobiłam na imieninowy obiad - wszyscy się zajadali :)

Kolacja po treningu : kasza jaglana, kurczak i koncentrat pomidorowy.

A na sam koniec moje cudeńko, które ratuje mnie już od ponad miesiąca!


Chcecie post o tym?


Buziaki,
Alice

3 komentarze:

  1. a co to za cudeńko? :D jedzonko smaczne aż zgłodniałam :) pozdrawiam i życzę weny w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak konkretnie się go używa? :) Słyszałam, że ktoś z moich znajomych używał go do masażu i odpoczynku po treningu. :>

      Z komentarzami się nie przejmuj. To już tak jest z blogowaniem. Raz mnóstwo wyświetleń, raz mnóstwo komentarzy :)

      Usuń