wtorek, 17 maja 2016

Wygraj książkę "Zniszcz te kilogramy"!!!

Hej Wam!
Bardzo cieszę się,że tak ciepło przyjęliście moją surową recenzję książki "Zniszcz te kilogramy".
Dostałam kilka wiadomości, w których pisaliście mi,że skusiłam Was na zakup tej pozycji (jeśli nie czytaliście mojej recenzji, zapraszam : KLIK!KLIK!). Postanowiłam więc napisać do wydawnictwa i udało mi się zorganizować konkurs !!!



Wyłonię 2 osoby, które zgarną po egzemplarzu książki "Zniszcz te kilogramy".

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz zamieścić komentarz lub wysłać mi maila na adres annandalicebooks@gmail.com , wegług wzoru:

moja odpowiedz:
email: 



Pytanie konkursowe:
Kto Cię motywuje i dlaczego właśnie TY powinieneś wygrać?


Regulamin konkursu:
  • organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Tłuszczu nadchodzę!", natomiast sponsorem nagrody jest wydawnictwo Feeria Young, które odpowiada za wysyłkę nagród
  • zadaniem konkursowym jest odpowiedzenie na pytanie : "Kto Cię motywuje i dlaczego właśnie TY powinnaś/powinieneś wygrać?"
  • odpowiedź należy zostawić pod postem lub wysłać na mail annandalicebooks@gmail.com z dopiskiem konkurs
  • każda odpowiedz musi zawierać adres e-mail, by ułatwić kontakt w razie wygranej
  • czas trwania 17.05-27.05.2016 r
  • zwycięzcy zostaniom poinformowani o wygranej 28.05.2016 roku (wysyłka tylko na terenie Polski)
  • w konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie lub osoby, które mają zgodę rodzica/opiekuna
  • w konkursie może wziąć udział każdy, niezależnie od tego czy prowadzi bloga czy też nie
  • można zostawić tylko jedną odpowiedź konkursową 
  • Konkurs nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992r o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r.  Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)




Powodzenia !!! 

love
Alice

1 komentarz:

  1. Odpowiedź:
    Kto mnie motywuję? Oczywiście, że... moja mama! Zawsze kochała sport, zdrowo się odżywiała a jej ulubionym zajęciem było bieganie na świeżym powietrzu. Była i jest nie do prześcignięcia! Ja również lubię sport, jednak jest we mnie coś z leniuszka. Bardzo chciałabym to zmienić, zdrowo się odżywiać i regularnie ćwiczyć. Niestety nie za bardzo wiem jak za to się zabrać, przydałaby mi się taka oto książka- z rozpiskami posiłków oraz listą zakupów. Myślę że powinnam wygrać, ponieważ zdrowie jest najważniejsze i chciałabym zrzucić parę kilo, aby czuć się wspaniale w swoim ciele. W zdrowym ciele zdrowy duch!! :)
    e-mail:
    wiktoria.00310@gmail.com

    OdpowiedzUsuń