poniedziałek, 20 czerwca 2016

Dorosłość

Można rzec : dzień 0.
Czekałam na ten dzień od dłuższego czasu, a przy tym napawa mnie on strachem.
Dokładnie 18 lat temu, 2 tygodnie przed czasem pojawiłam się na świecie.
Te 18 lat obfitowało w radości, ale także smutki.
Przez te lata poznałam wielu wspaniałych ludzi, ale i wylałam morze łez.
Każdy dzień odcisnął na mnie ślad.
Przeglądam zdjęcia, a w głowie wyświetla mi się film.



Bardzo długo zastanawiałam się jak uczcić ten szczególny dzień właśnie tu - na blogu. Nagle oświeciła mnie jedna myśl ... Wdzięczność.
18 rzeczy za które jestem wdzięczna na 18 urodziny:
1. Jestem bogatsza niż większość ludzi : jestem zdrowa, mam dach nad głową, mam co jeść, a inni tego nie mają
2. Przyjaciele - zmieniali się i zapewne spotkam jeszcze kilka wspaniałych osób, do których mogę napisać o każdej  porze dnia i nocy
3. To dziwne, ale jestem wdzięczna za media społecznościowe, dzięki którym mogę poznać bliżej moich mentorów
4. Książki - bez nich nie potrafiłabym funkcjonować i pogłębiać wyobraźni
5. Dziadkowie - rozumieją mnie jak mało kto, a kto potrafi kochać tak jak oni?
6. Jestem wdzięczna, za każdą osobę, która była w moim życiu i się ode mnie oddaliła - dała mi przez to cenną lekcję okrutności życia.
7. Pasja - nie tylko nadaje sens życiu, ale też dzięki niej poznaję nowe osoby.
8. Muzyka - czym byłoby życie bez muzyki? Niemym filmem.
9. Fotografia - bez niej, nie moglibyśmy robić zdjęć i utrwalać na nich chwil, które potem wspominamy.

10. Łzy - czasami trzeba wylać ich całe morze i oznaczają smutek, ale są też wyrazem szczęścia.
11. Podróże - bez podróżowania nie byłabym sobą. To coś, co pragnę robić w życiu i co nadaje mu sens.
12.  Słońce - nadaje kolorów nawet najbardziej depresyjnemu dniu.
13. Choroby, bo kształtują charakter wciąż na nowo.
14. Za technologię, która pozwala pogłębiać wiedzę bez wychodzenia z domu.
15. Hejterów - bo każdy hejt, choć boli uczy,że nie można się przejmować.
16. Za możliwość pisania bloga, a właściwie za to,że mogę pisać dla kogoś, kto to przeczyta.
17. Za rodziców - mają swoje racje i bywają toksyczni, ale ich kocham.
18. Za to,że jestem jak jestem. Nie jestem jak X,Y czy Z. nie jestem Alą 2, jestem po prostu Martą.

Dziękuję Ci, drogi Czytelniku, za to,że w tym szczególnym dniu tu zajrzałeś :*
Love,
Alice

8 komentarzy:

  1. Oj. Jak żałuję, że nie było social mediów za "moich czasów" ;) Wszystkiego najlepszego. Baw się dziewczyno! Życie pędzi jak oszalałe... aż żal go nie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze w dorosłości i nie zapominaj o swoim wewnętrznym dziecku! Niech Ci się spełnią te najpiękniejsze sny, a życie zaskoczy pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super analiza życia! Mimo młodego wieku bardzo zdrowo odbierasz świat.
    Życzę dużo sukcesów i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś - 100 lat, 100 lat!
    Dużo satysfakcji, samych dobrych książek, mnóstwo słonka i uśmiechu, powodów do radości, dawki miłości i niech dorosła Marta będzie taką samą fajną i przyjazną Martą jak ta niepełnoletnie. Moc urodzinowych, spóźnionych buziaków! ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...