poniedziałek, 18 lipca 2016

Hejterze! To do Ciebie! #przytulhejtera

Zawsze pojawiasz się niespodziewanie i w najmniej oczekiwanym momencie. 
To Ci się akurat udaje. Piszesz kilka gorzkich słów i odchodzisz.
 Wkurzasz się, jeśli usunę komentarz, choć jeszcze gorzej jest, gdy wdam się z Tobą w dyskusję. Najczęściej piszesz z anonima, choć ja doskonale wiem kim jesteś. Nie jesteś anonimowy.
Wiem, kiedy jesteś bliską mi osobą z przeszłości, która z nieznanych powodów chce mnie zniszczyć, Przykro mi. Nic z tego. Możesz w realnym życiu zabrać ze sobą wszystkie bliskie mi osoby, możesz wypisywać w internecie.
Ale zapamiętaj jedno :
Nigdy mnie nie zniszczysz.


Jesteś też Ty. Tak, tak! O Tobie mówię!
Raz za razem zarzucasz mi plagiat. Wszem i wobec wygłaszasz jaka to jestem nieudolna i piszę o byle czym.
Wiesz jaka jest moja reakcja? Śmieję się. 
Tak, dobrze czytasz. 
Śmieję się.
Z Ciebie.
Bo nawet nie zdajesz sobie sprawy,że jestem w stałym kontakcie z osobą, którą to niby kopiuję. 
A wiesz, co jest jeszcze zabawniejsze?
Czasami pokazujemy sobie zdjęcia Twoich słów i razem się śmiejemy.

Jesteś dla mnie tylko tym.
Uśmiechem pod nosem, gdy usuwam Twój komentarz.
I nie ważne jak bardzo będziesz się starał. Zawsze zrobię to samo.

Czemu?
Bo to moje życie. Jeśli wydaje Ci się,że mnie znasz to jesteś w głębokim błędzie.
Nie rusza mnie co piszesz. 
Powiesz mi to samo prosto w twarz?
Nie sądzę, ale mogę Cię zapewnić:

Nie ważne co zrobisz i jak okropną rzecz napiszesz - nie zniszczysz mnie.


Jak być dobrym hejterem?
  1. Na początek spójrz w lustro. Jest to bezcenna praktyka wstępna;
  2. Musisz mieć wielkie kompleksy. Jeśli ich nie masz, nigdy nie będziesz dobrym hejterem. Aby je wyrobić, najlepiej zacznij robić coś, o czym nie masz pojęcia. Efekt gwarantowany;
  3. Nieustannie obniżaj swoją samoocenę. Z wysoką nie masz nawet marzyć o hejtowaniu;
  4. Znajdź sobie ofiarę wśród osób publicznych. Najlepiej kogoś młodego, pięknego i bogatego, np. Krzysztofa IbiszaHejtuj go na każdym możliwym portalu plotkarskim;
  5. Wejdź na opiniotwórcze medium społecznościowe i w komentarzach hejtuj wszystkich kogo popadnie – od ulicznego menela do profesorów akademickich. Koniecznie podpisuj się różnymi pseudonimami. Jeśli cię szybko zdemaskują, dostaniesz dodatkowych kompleksów;
  6. Musisz wypracować sobie reputację kretyna. Zacznij od stron typu Spotted na FacebookuHejtuj wszystkich którzy nie podali szczegółów osoby której szukają. Przypomnisz ludziom o tym, że wszyscy zabezpieczają się społecznie przed takimi jak Ty, ponadto wyjdziesz na ograniczonego umysłowo, skoro tego nie rozumiesz;
  7. Zgromadź armię gimbusów, które będą lajkowały twoje hejty. Wsparcie takiej grupy społecznej – bezcenne;
  8. Koniecznie używaj obraźliwych słów. Musisz też bezwarunkowo dodać emotikonę, najlepiej nie mającą związku z tematem. Niech ma;
  9. Zapomnij czym jest merytoryka i argumenty. Musisz czepiać się wszystkiego, aby było jak najmniej związane z tematem;
  10. Możesz wzbogacić swoje hejterstwo o zazdrość. Właściwie to konieczne. Zobacz, jak w necie hejtuje się młodych, pięknych i bogatych. Zazdrość jest fundamentem hejtu;
  11. Musisz wypracować tchórzostwo. W końcu prawdziwy hejter jedzie ludzi tylko w Internecie, bo prosto w oczy nie potrafi. Nie oglądaj jednak zbyt mocnych horrorów – jako hejter masz na to za słabą psychikę. Obejrzyj Scooby-Doo, ewentualnie Rodzinę Adamsów;
  12. Musisz mieć koniecznie problemy osobiste'. Nic innego nie napawa tak bardzo nienawiścią do całego świata;
  13. Strać poczucie sensu życia. Dzięki temu całe to pole zapełnią umiejętności hejterskie. Będziesz umiał błyskotliwie i na poczekaniu sklecić hejta;
  14. Oducz się planowania. Wszystko musi być spontaniczne.

źródło : nonsensopiedia


Alice

16 komentarzy:

  1. Ah... To sie chyba nigdy nie skonczy... Wspolczuje... Ale "hejter w necie, pizda w świecie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejterzy byli i będą, nie warto się nimi przejmować :) Super, że ty tego nie robisz. Kasuj komentarze i się nie przejmuj, ważne żeby być sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się nie przejmuje że piszę emocjonalny tekst :)

      Usuń
    2. Każdy tekst na tym blogu jest emocjonalny. Emocji nie ma tylko człowiek, który nie żyje ;)

      Usuń
    3. Chodzi o to że gdybyś się hejtem nie przejęła to byś nie pisała o nim osobnego tekstu. A w tym tekście wyczuwam jawne zdenerwowanie

      Usuń
    4. Nie siedzę Ci w głowie ;)
      Ty czujesz zdenerwowanie, a ja pisząc to czułam zwycięstwo ;)

      Usuń
  3. Czym by było blogowanie bez hejterów?

    http://wildness.pe.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy usuwanie komentarzy jeśli nie są obraźliwe ani wulgarne nie jest uderzeniem w wolność słowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli komentarz w odczuciu autora właśnie taki jest bądź zawiera jawną reklamę to nie widzę w tym nic złego. Poza tym zostawiajac komentarz wyrażasz swoje zdanie, więc masz wolność słowa.

      Usuń
    2. I jeśli komentarz jest usuwany przez moderatora to ta wolność jest właśnie odbierana. Zresztą z tego co zauważyłem to usuwasz każdy komentarz w którym ktoś ma inne zdanie od ciebie. Zarzut o plagiat nie jest obrażanie ciebie.

      Usuń
    3. Blogi są czyjąś własnością. To autor decyduje co zostanie a co nie. Równie dobrze możesz uznać zatwierdzanie komentarzy za odebranie wolności słowa.
      Wyjdzie ma to samo. Twoje obserwacje są błędne. Jeśli usuwalabym każdy komentarz ludzi o odmiennym zdaniu, ten blog by nie istniał ;) A ja cenię sobie zdanie innych i konstruktywną krytykę. Zarzut o plagiat jest właśnie hejtem i obrażaniem mnie.

      Usuń
    4. Jakoś przez cały czas to robisz a blog istnieje. Z jakiej racji zatwierdzenie komentarzy miałbym odebrać jako wolność słowa XDD ?

      Usuń
    5. Jako odebranie wolności słowa***

      Usuń
    6. Mówisz, że ja 'usuwając' komentarze odbieram Ci wolność słowa, czyli - Twoim zdaniem - gdybym miała ustawione moderowanie komentarzy i nie publikowała np Twoch dzisiejszych wypowiedzi, to nie byłoby odebranie wolności słowa. Nie usuwam komentarzy, których nie mam podstaw usuwać. Jeśli napisałeś coś co mnie w sposób pośredni lub bezpośredni obraziło, nie dziw się, że komentarz został usunięty. Co innego, gdy wchodzisz tu, nie czytasz co mam do powiedzenia, tylko hejtujesz.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń