piątek, 26 sierpnia 2016

Fitlovebox - edycja sierpień 2016

Hej Wam :)
Jakiś czas temu odezwała się do mnie przedstawicielka firmy Fitlovebox z propozycją współpracy. Bardzo chętnie się zgodziłam, gdyż od dawna marzyłam by przetestować coś takiego. Z reguły szkoda mi kasy, by samemu zamówić taki box, więc bardzo się cieszę,że dostałam taką możliwość :)


Fitlovebox działa na zasadzie comiesięcznej subskrypcji - co miesiąc otrzymujemy paczkę, której zawartość jest dla nas słodką tajemnicą ;)
Jedna taka paczka to koszt 49, ale pakiety wychodzą nas sporo taniej :) W każdej paczce znajduje się co najmniej pięć produktów, a box'a możecie zamówić dla siebie na stronie www.fitlovebox.pl.


No dobra, ale co kryło się w sierpniowej edycji? 



Mango skradło moje serce <3 Co prawda moim zdaniem bardziej jest to mango filizowane niż suszone, ale dla mnie to nie problem, bo jest po prostu P-R-Z-E-P-Y-S-Z-N-E!!!
Z chęcią zaopatrzyłabym się w więcej opakowań :D



Mega pozytywne zaskoczenie - zawiera ziarna i jest słodki. Idealny na 2 śniadanie. Muszę poszukać go w swojej okolicy.



Wygląda jak płatki Nestle, ale jest bez cukru. Smakuje ... jak płatki orkiszowe, choć niestety chyba się nie polubimy, bo po zjedzeniu źle się czułam.




Pozostałe dwa produkty jeszcze czekają na przetestowanie :) Bardzo ciekawa jestem tej kawy!
Jestem bardzo zadowolona z tego boxu :D Cieszę się,że mogłam przetestować tyle nowości :)
Dajcie znać co sądzicie! 

love,
Alice



4 komentarze:

  1. Baton do mnie przemawia :D Daj znać jak smakuje kawa bo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten środek :) Mango musi być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa całkiem dobra, ale trochę za dużo przypraw typu cynamon i kardamon.

    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie do przełknięcia i właśnie tylko kardamon ją ratuje :) Zapraszam częściej i również pozdrawiam :)

      Usuń