środa, 31 sierpnia 2016

Ulubieńcy sierpnia 2016

Jeśli jest mi ktoś w stanie powiedzieć, gdzie podział się sierpień to będę bardzo wdzięczna. Jak to zleciało! Z ledwością rozkoszowałam się słońcem i spotkaniami ze znajomymi, a już jutro szkoła ... ALE! To dopiero jutro, a dziś zapraszam Was na ulubieńców sierpnia!


Zapach do domu
Może Was zaskoczę, ale ulubionym zapachem do domu będzie w tym miesiącu mgiełka do ciała Avon Naturals zielona herbata i werbena. Delikatny, nie duszący i bardzo dobrze maskujący przykre zapachy.



Perfumy
No może nie do końca perfumy, bo to mgiełka do ciała, a mianowicie Victoria's Secret Mango Temptation. Kolejna pozycja z wishlisty odhaczona, a zapach przepiękny. Są tylko 2 minusy : cena i trwałość.

Kosmetyk 
- pielęgnacja
Jeśli miałbyś wybrać tylko jeden krem, jaki byś wybrał?
Moim faworytem jest  . Idealnie nawilża, ma przyjemny cytrusowy zapach i jest uniwersalny - może służyć jako krem do twarzy, rąk czy ciała (wykorzystuję go do pielęgnacji tatuażu). A czy wspomniałam,że jest mega wydajny? 


- kolorówka
Ulubionym produktem w tym miesiącu jest ... lakier do paznokci Essie no more film :) Kolor jest po prostu przepiękny to idealny granat, który moim zdaniem wpada ciut w fiolet. Jest idealny na eleganckie wyjście, ale i na codzień. A jeśli dodam,że upolowałam go w Hebe za 10 zł? Czy może być coś lepszego?


Film
Film dla całej rodziny, który śmieszy i porusza? Polecam "Tarzan. Legenda"

Książka
W tym miesiącu znów zaszalałam i przeczytałam 13 książek. Były i poradniki i coś dla relaksu, ale jeśli mam polecić Wam tylko jedną książkę to będzie to :

Muzyka
W tym miesiącu na mojej playliście na zmianę gościły te 3 piosenki :




Przekąska
Ulubieńców znalazłam w sierpniowym Fitlovebox'ie, a mianowicie :




TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice


Zdjęcia użyte w poście nie są moją własnością i pochodzą z internetowej wyszukiwarki Google Grafika.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe typy, widać, że masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam pojęcia gdzie podział się sierpień. Nie wiem też gdzie jest lipiec... i kilka ostatnich lat :) Dziś mój malutki braciszek poszedł do 1 klasy! a dopiero co się urodził. czas leci zdecydowanie za szybko :)
    Cudowny zapach ma ta mgiełka z Avonu, sama mam i używam :)
    Pięknego roku szkolnego Martusia! ;*

    OdpowiedzUsuń