niedziela, 28 sierpnia 2016

Zajrzyj do mnie : moja kolorówka

Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis dotyczący moich matowych szminek, dziś więc przychodzę do Was z postem odnośnie mojej pozostałej kolorówki.

Wychodzę z założenia,że nie ma potrzeby codziennego malowania się - wiadomo : każdy z nas dąży do perfekcji i satysfakcjonującego nas wyglądu ( polecam obejrzeć mega filmiki:



Jednak każdy z nas jest na swój własny sposób piękny i trzeba to docenić,a nie chować się za tonami szpachli. 
Jasne : każdy z nas ma jakieś ale - mam blond brwi, których prawie nie widać, małe oczka z opadającymi powiekami i wielki nos, ale taka moja uroda.
Warto akceptować siebie takim jakim się jest!
Dopiero, gdy to zrozumiemy warto sięgnąć po 'ulepszacze'  ;)

Tak wię dziś zaprezentuje Wam moją kolorówkę - staram się nie używać zbyt dużo kosmetyków, bo rzadko się maluję.

Z zależności od pory roku i kondycji mojej cery wybieram między kremem BB bądź podkładem. Aktualnie moimi absolutnymi hitami są krem BB marki Garnier w odcieniu Light oraz Manhattan Endless PERFECTION MAKE UP w podcieniu 064 Rose Beige, 

Mam mega problem ze świeceniem się skóry, więc obowiązkową pozycją w mojej kosmetyczce jest puder matujący. Aktualnie używam Rimmel Stay Matte w kolorze .
Ostatnio przekonałam się także do konturowania twarzy, więc sięgnęłam po bronzer Miss Sporty w odcieniu Hawaiian Hula 020, jednak jest on jak dla mnie zbyt pomarańczowy, więc używam go pod podkład, co daje bardzo naturalny efekt. 

Jeśli mam 30 sekund do wyjścia i wyglądam jak kupa, to moim absolutnym minimum jeśli chodzi o makijaż jest korektor, a właściwie kamuflaż z Catrice. Posiadam go zarówno w wersji kremowej jak i płynnej, oba w odcieniu 020 Light Beige . Mają niestety jeden minus - gdy wklepuje je palcami tworzą maskę, natomiast idealnie wchłaniają się,gdy użyję gąbki do makijażu. 

Idealne trio do oczu:
1. Essence Lights of Orient - kredka do brwi w odcieniu 020 oriental beauty
2. Manhattan EYEMAZING LINER w kolorze BLACK LACQUE
3. L'Oreal Paris Volume Million Lashes tusz do rzęs w kolorze czarnym 

Kilka niezbędników :
1. Kredka do ust My Secret i love my style lip liner w kolorze 02
2. Wibo bibułki matujące
3. Garnier Hautklar S.O.S. Anti-Pickel-Stift - idealne jeśli wyskoczy jakaś niespodzianka, a my pilnie potrzebujemy się jej pozbyć
4. Temperówka
5. Pędzel Sephora 53

Jestem maniaczką mazideł do ust, ale to już chyba wiecie. Najdłużej ze wszystkich zostały ze mną EOS i wazelinka Agatha Ruiz de la Prada o smaku Tropical - smakuje kokosowo i zapewnia ochronę SPF 15.


A Wy?
Malujecie się?Polecacie jakieś kosmetyki?
Love,
Alice


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz