niedziela, 4 września 2016

Przykładowe jedzenie part 12

Co robi każdy normalny nastolatek w wolnym czasie? 
Spotyka się ze znajomymi, imprezuje, słucha muzyki ...
Co robi Marta? Stoi przy garach.

A co to oznacza? Wasz ulubiony cykl :)

kolacja : makaron razowy z tuńczykiem i mieszanka meksykańsa

obiad : ryż brązowy, mieszanka meksykańska i łosoś z piekarnika

2 śniadanie : jogurt naturalny, płatki owsiane i jagody amerykańskie

obiad : ryż brązowy, mielone i pomidory. Porcja ze zdjęcia starczyła mi na 2 posiłki, a i tak został ryż :)

przekąska : nektarynka z jogurtem naturalnym i pestkami dyni

śniadanie : serek wiejski z warzywami i kanapki z szynką

obiad : ryż brązowy, kurczak w przyprawach i brokuł 

przekąska : koktajl z nektarynki i mleka

mój ulubiony obiad : ryż brązowy, kurczak w przyprawach i buraki

obiad : ryż brązowy, buraki i kotlety z mięsa mielonego

śniadanie : owsianka z jogurtem naturalnym z nektarynką, jagodami, migdałami i pestkami dyni

Na dziś to wszystko :)
love,
Alice

1 komentarz:

  1. Lubię takie potrawy - proste, pożywne, zdrowe i bardzo smaczne :)
    Często bywają u mnie w kuchni... chyba, że mam więcej czasu. Wtedy jestem Mają Masterchefem :D

    OdpowiedzUsuń