piątek, 16 września 2016

Przykładowe jedzenie part 13

Wiecie, co jest zabawne? 
Ostatnio zrobiłam tyle zdjęć,że musiałam podzielić zdjęcia na 2 posty.

Jeśli coś się powtarza, to nie miejcie do mnie pretensji - po prostu tak mam w planie ;)


obiad : ryż brązowy, 'mizeria' i kurczak w curry

koktajl : mleko i borówki

2 śniadanie w podróży : suszone mango - mój absolutny hit!

2 śniadanie w podróży : mega pyszny, polski baton "Baton warszawski"

'deser' na wyjeździe : cappuccino  

2 śniadanie : płatki owsiane, jogurt naturalny, brzoskwinia i orzechy pekan

śniadanie : mieszanka orkiszu z płatkami owsianymi, orzechy, mleko

kolacja : pomidor z mozzarellą, kasza gryczana, kurczak, orzechy i sos pomidorowo-jogurtowy

śniadanie : orkisz, mleko, brzoskwinia

obiad : makaron pełnoziarnisty z tuńczykiem i sosem serowym (użyłam ser bio z Lidla, który ma po prostu rewelacyjny skład)

śniadanie : owsianka z migdałami, pestkami dyni i słonecznikiem oraz kawa z kardamonem i cynamonem

obiad : sznycle z indyka z ryżem brązowym i burakami

koktajl : 2 brzoskwinie i jogurt naturalny

kolacja : 'placuszki' z otrębów i papryka

na dziś to wszystko,
love,
Alice

8 komentarzy:

  1. Mmmm, jogurt naturalny + płatki + owoce, to moje ulubione śniadanie. Rano nie mam ochoty na kanapki, a taki jogurcik idealnie je zastępuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności :) Ja jakoś ostatnio mało koktajli pijam

    OdpowiedzUsuń
  3. co dobrego masz w placuszkach otrębowych?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczak curry wygląda wspaniale :) tyle zdjęć i tyle pomysłów, jak widać zdrowe odżywianie nie musi być wcale monotonne. A mówią, że sportowcy to nic tylko kurczaka jedzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm narobiłaś mi smaka tymi borówkami :) bardzo smaczne to menu :) szykuję sobie właśnie jadłospis na przyszły tydzień więc kilka pozycji stąd mi się zdecydowanie przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń