niedziela, 30 października 2016

Osoby, które mnie motywują

Każdy z nas ma motywację. Jednych motywują efekty, innych serduszka na Instagramie, a jeszcze innych konkretne osoby. Jestem w gronie tych 3. Nie działa na mnie kolejny obrazek płaskiego brzucha czy kaloryfera. Jeśli nie stoi za tym prawdziwa osoba, to nie mam sensu. Pozostaje tylko pustym zdjęciem .... no to - kto mnie motywuje?


No dobra. Może to się wydać oklepane i niewarte uwagi, ale Majewski naprawdę motywuje, a patrząc na jego roczny progres, na usta ciśnie mi się tylko : WOW. Co jeszcze w nim lubię? Gadkę! I choć czasami jego teksty wręcz irytujące, to nawet kiedy mam totalny kryzys, potrafi mnie zmotywować. A Deynn? Najlepszy dowód jego talentu jako trenera.


Na profil Moniki wpadłam, gdy ... 2? Lata temu gdy była w Tajlandii. Zobaczyłam zajebiecie zbudowaną dziewczynę z zarysem kaloryfera, która ... jest w moim wieku. Podziwiam ją, że w tak krótkim czasie zbudowała taką sylwetkę i odnosi takie sukcesy na scenie polskiego bikini fitness!

 Kuba to jedna z lepszych moim zdaniem sylwetek męskich w ostatnim czasie. Ale udowadnia też, że by dość do takiej sylwetki nie trzeba tylko cały czas ćwiczyć ;) 

Marta Kos na stałe mieszka w Niemczech. Podziwiam w niej to, że mimo iż w Niemczech jedzenie jest mega przetworzone, ona wygląda cudnie.

Kasia Dziurska. Rzec można ikona sama w sobie :)


Sophia Thiel - od grubasa do gwiazdy fitness. I choć czasami wydaje się przesłodzona, to odwaliła kawał dobrej roboty i wie jak trudna to droga. Nie ściemnia - też ma lepsze lub gorsze dni, ale się nie poddaje.

Karolina Kocieda - kulturystka z niedoczynnością tarczycy. Oksymoron? Nie! Codziennie pokazuje, że nawet z tym paskudztwem można być mistrzynią. 


Mischa Janiec, czyli Polska Genetics. Kulturysta, weganin, Szwajcar polskiego pochodzenia. Znawcy spierają się czy jest naturalem czy nie, ale jak dla mnie reprezentuje jedną z lepszych sylwetek na arenie europejskiej.


Dana Szeja - chciałabym ją poznać osobiście. Idealna krata na brzuchu, forma zrobiona na całe życie i te apetyczne przepisy ... A to wszystko złączone w jednej osobie.


Maria - jest osobą, którą obserwuje chyba najdłużej. Miła, zawsze uśmiechnięta - przykład kobiety biznesu, która oprócz życia codziennego poświęca się sportowi. Bajka!


A Was kto motywuje?
Love,
Alice











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz