wtorek, 4 października 2016

Ulubieńcy września 2016

Wrzesień był kontrastowy. Z jednej strony upały ponad 30 stopni, a z drugiej deszcz i choroby. Jak to zwykle ja - musiałam się rozchorować, więc zamiast korzystać z pogody, przez ponad 3 tygodnie się chorowałam. Wrzesień w końcu minął, wakacje pozostały tylko wspomnieniami. Nadszedł sezon na dynie, a już niedługo gwiazdkę ... Ale najpierw jesienna aura i ulubieńcy września - niekoniecznie w tej kolejności :)



Zapach do domu
zapach łączący w sobie lato i jesień. Słońce i deszcz. Świeży i ciężki. Męski i piękny.
Yankee Candle Amber Moon
Wyczuwalne aromaty: bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska.

Perfumy
Idealne na każdą porę. Na wyjście na randkę i do pracy. Kobiece, ale wyjątkowe.
Dior - Jadore

Kosmetyk 
- pielęgnacja
Czasami zmagam się z przesuszoną skórką głowy. Po wakacjach jest to najbardziej odczuwalne, więc wraz z siostrą stosowałyśmy w tym miesiącu szampon head & shoulders w wersji cytrynowej. Ja bardziej z barku laku i ... przepadłam. Włosy układają się fenomenalnie, a skóra głowy jest przyjemnie ukojona. Mój nowy ulubieniec.


- kolorówka
W końcu się przekonałam. W końcu znalazłam idealny dla mnie odcień szminki Golden Rose. Nie jest ona w 100 % matowa, nie wytrzymuje długo na ustach, ale jest po prostu piękna!
Golden Rose Liquid Matte Lipstick 11


Film
Chyba nastał czas :
ciepła herbata+skarpetki+kocyk+film
Ponieważ obejrzałam 10 filmów, a przeczytałam tylko 3 książki ... W każdym razie filmem miesiąca zostaje film o przyjaźni ... i śmierci. Ale głównie o przyjaźni.
Książka

Brak. Tak to jest, jak czyta się tylko 3 książki, a jedna z nich to lektura :/ Ale obiecuję poprawę, bo dziś odebrałam kolejną część trylogii snów :)

Muzyka
W tym miesiącu na mojej playliście na zmianę gościły te 3 piosenki :


Przekąska
nowy smak batonika Nakd - jak zwykle rewelacyjny, choć też ciut przeszkadzały mi sojowe crunchies, ale co ważne - morele były wyczuwalne, choć nie grały 1 skrzypiec. Pychotka!

TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice


Zdjęcia użyte w poście nie są moją własnością i pochodzą z internetowej wyszukiwarki Google Grafika.

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie zapach tych perfum, stare perfumy już mi się znudziły. Gdzie można kupić takie batoniki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są po prostu piękne, ale nie tak słodkie i duszące jak MK Glam Jasmin :) Batony są z UK, ale możesz poszukać w internetowych sklepach ze zdrową żywnością :)

      Usuń