niedziela, 6 listopada 2016

Alice notka : 29-30.10.2016

Hej Wam :D
Jak dawno nie było Alicenotki?! Pora chyba to w końcu zmienić ;) Dziś zapraszam Was na krótką relację z długiego weekendu, jaki miał miejsce między 29.10 a 1.11. Ciekawi? 

Mój weekend zaczął się już właściwe w czwartek, kiedy to kurier zapukał do moich drzwi z taką oto niespodzianką :

Bardzo fajna przesyłka, nie ukrywam. Bransoletka jest bardzo motywująca, natomiast do książki mam mieszane uczucie. Jest dla mnie zbyt ... komercyjna. Chcecie recenzję? 

Piątek był dniem powrotu do domu i długich rozmyślań, ale nie o tym dziś :)
Plan na sobotę był jasny : pieczenie!
Jak co roku w listopadzie nastał czas upieczenia moich popisowych pierników, które co roku wychodzą inne :') Ale taki urok posiadania 2 lewych rąk - nie żartuje ;) 


W każdym razie - efekt końcowy prezentuje się tak :


Ciut bardziej 'puszyste' niż zazwyczaj, ale i tak pyszne, nie chwaląc się. To jest po prostu przepis, którego nie można zepsuć :) 
Poza piernikami udało mi się także upiec ciasto dyniowe - przepis


Zmęczona padłam na twarz 0 1 w nocy tylko po to by obudzić się przed 6, gdyż tego dnia miałam akurat zaplanowany wypad z przyjaciółką. Cel?


Poznań!!!
Jednak nim znalazłam się w samej stolicy Wielkopolski czekał mnie jeszcze spacer po moim pięknym miasteczku i podróż bahną :)

Wychodzić z domu przy takim pięknym słońcu to sama przyjemność!
'


Mówiłam Wam kiedyś,że uwielbiam jeździć pociągami?


Podczas oprowadzania koleżanki po Poznaniu ustaliłysmy,że skupimy sie na galeriach oraz rynku, w końcu to damski wypad :P

Tak więc po opuszczeniu dworca ...


Udałyśmy się do ...


Kolejnej galerii - Starego Browaru, a stamtąd ...


Na rynek obejrzeć  o 12 trykające się koziołki. Nawet nie wiem, kiedy ostatnim razem je widziałam, a gdy byłam dzieckiem była to obowiązkowa atrakcja!

W każdym razie z rynku ruszyłyśmy spacerem w kierunku ... Posnanii.


No, bo jak to wpaść do Pozniania i nie odwiedzić nowej galerii, tym bardziej,że w końcu otworzono sklep NYX!


Mój portfel płakał, ale ja jestem mega zadowolona. W TK Maxx'ie udało mi się upolować stanik marki Reebok przeceniony ze 100 na 20 zł, a w NYX'ie dopadłam wymarzony Cannes.
Później obiad znów w Browarze i pora była wracać do domu :(

Podróż wykończyła mnie totalnie, ale byłam z nas dumna, bo pokonałyśmy ponad 12 km na własnych nogach.

Poniedziałek to dzień totalnego restu przy lekturach :
oraz

A skoro było to Halloween ...


Postanowiła postraszyć trochę dzieci :D
Był to bardzo udany weekend, jednak wróciłam do codzienności jeszcze bardziej zmęczona niż przed, więc ...
"Nastawiam budzik na luty. Później będziemy mogli przed wstanim jeszcze miesiąc się przytulać"

Tym pozytywnych akcentem pora zakończyć tą notkę.
Mam nadzieję,że Was nie zanudziła.
Chcecie recenzję lub przepis?
Lubicie Poznań?
Buziaki,
Alice

ZNAJDŹ MNIE:
Instagram: 
blogi :
SNAP : martaalice1998











1 komentarz:

  1. Uwielbiam pierniczki <3 Na pewno narobiłaś wszystkim smaka na Święta. Zazdroszczę wycieczki do Poznania, piękne i rozrywkowe miasto, do którego chętnie zajeżdżam w wolnych chwilach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń