wtorek, 15 listopada 2016

Gotuj z Alice : Przykładowe jedzenie part 16

Co tu dużo mówić - nie będzie tu jakiś wymyślnych przepisów, ani kulinarnych odkryć. Nie będzie też różnorodnie - będzie po mojemu.


obiad : smażony dorsz z kiszoną kapustą i ziemniakmi

śniadanie : 2 kromki chleba razowego z masłem i 2 jajka sadzone

przekąska : oto jak kusi mnie znajoma ;) 

śniadanie : bułka z masłem i caprese bez oliwy



Widzieliście już przepis na ciasto dyniowe?




Jak już wspominałam w TYM poście, upiekłam pierniki - chcecie przepis?


obiad : stek z rostbefu, makaron i buraczki 


obiad : buraczki, makaron i łosoś - taką porcję dzielę na pół i mam 2 poisłki

śniadanie : 2 kromki chleba razowego i pomidor z mozzarellą oraz kawa


obiad i kolacja : makaron z pomidorowym pesto, stek i buraczki


Na dziś to wszystko!
Do napisania,
Alice


3 komentarze: