wtorek, 6 grudnia 2016

Blogmas 2016 - Mikołajki 2016

Hej Wam :D
Byliście grzeczni?
Mikołaj zostawił prezenty w butach? ;P




Ja chyba byłam wyjątkowo grzeczna, bo Mikołaj zawitał już 1 grudnia. Aj korciło by otworzyć!Ale byłam grzeczna i czekałam aż do dziś.
W tym roku dostałam 2 prezenty - od moich kochanych rodziców (jeszcze raz dziękuję :* ) oraz drugi od mojego sekretnego Mikołaja, Ani . 


Ale najpierw trzeba było otworzyć 6 okienko :)

Prezent od Ani bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - jeszcze raz dziękuję :*


W paczce dostałam kilka rzeczy "spożywczych" :
- 'chipsy' kokosowe
- batony owocowo-orzechowe
- herbata pokrzywowa z jeżyną
- herbata wiśnia-mirabelka


Oraz kilka rzeczy użytkowych :
- kubek z napisem "Padłaś?Powstań! Popraw koronę i zasuwaj" <3
- 2 pary skarpetek w świąteczne wzory : w renifery i elfy - teraz jeszcze trzeba wyciągnąć bluzę i jestem gotowa na święta ;)
- wosk Yankee Candle "Chrismas cookie"
- zakładkę do książki - piękna jest!!!


A że byłam grzeczna mój 'drugi Mikołaj', czyli moi rodzice spełnili moje małe marzenie i zostałam posiadaczką paletki MUR naked chocolade oraz wosku YC "MACARON TREATS ". 
Kocham najmocniej na świecie :* :* :*


Paletka prezentuje się tak :


Paletka oprócz pięknych kolorów ma także bardzo dobrą pigmentację!
A od samej siebie dostałam także pędzel do cieni i pomadkę NYX w odcieniu "Cannes".
Vale la pena sonar!


A z samego rana zawitał do mnie Mikołaj prosto z Wysp Brytyjskich - dziękuję Pat :* :* :*


A! Bo bym zapomniała! Od wczoraj w moim pokoju stoi 'choinka'. Co roku kupuje na Mikołajki małego cyprysa, by wprowadzić się w świąteczny nastrój, bo w domu rodzinnym choinkę ubieramy dopiero tydzień przed świętami :)


A Wy, co znaleźliście dziś w butach?
Byliście grzeczni w tym roku?

Buziaki,
Alice


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz