sobota, 17 grudnia 2016

Blogmas 2016 - Świąteczny trening

Nie każda z nas w tym świątecznym okresie ma czas biec na siłownię, dlatego dziś przychodzę do Was z alternatywą!
Oto kilka ćwiczeń, które można wykonać w domu, między zajęciami, czy nawet stojąc w kuchni :) Wystarczy tylko mieć buty na nogach i trochę miejsca!
1. Wykroki

Nie potrzebujecie dużo miejsca, a ćwiczenie bardzo efektywne :)
przykładowy plan : 3x12 na każdą nogę

2. Odwodzenie nóg stojąc
Do wykonania tego ćwiczenia potrzebujecie raptem 30 cm. Ważne, by ćwiczenie "wychodziło" z brzucha i by panować nad nogą, gdy opada.
przykładowy plan : 3x12 na każdą nogę

3. Wznosy ramion stojąc
Uwielbiam ćwiczenia, które można wykonać bez specjalistycznego sprzętu, bo wystarczą 2 butelki w wodą :)
przykładowy plan : 3x12 na każdą rękę

4. Przysiady

Przysiady nie są dla każdego, ale jest to bardzo dobre ćwiczenie. Łączy pracę wielu mięśni, a przy tym jest bardzo przyjemne.
przykładowy plan : 3x20

5. Krzesełko
Ćwiczenie pozornie łatwe, ale mega dające w kość! Najpierw spróbujcie, a później zobaczcie, ile dacie radę wytrzymać :)


Mam nadzieję,że wykorzystacie moje wskazówki :)
Love,
Alice

1 komentarz:

  1. Ja najbardziej jeszcze lubię po przysiadach robić wymachy nóg do tyłu - nieźle pompują pośladki :)

    OdpowiedzUsuń