czwartek, 29 grudnia 2016

Ulubieńcy grudnia 2016

Wspominałam już o dziwnym zjawisku zwanym czas?
Gdy na coś czekamy ciągnie się niemiłosiernie, a potem dostaje powera i nim zdążymy mrugnąć już jest tydzień po .... Mam dzisiaj dziwne rozkminy, więc bez zbędnych wstępów zapraszam Was na ulubieńców grudnia :) 

Zapach do domu
W tym miesiącu paliłam dużo świeczek oraz wosków i szczerze myślałam,że będzie to Christmas cookie, ale ten zapach na razie nie jest moim ulubieńcem. Moje serce podbił za to zdecydowanie wosk YC Christmas Eve - delikatny, słodki, ale nie przesłodzony. Co tu dużo mówić - zapach świąt!

Perfumy
Też tak macie,że czasami chcecie ładnie pachną, ale wszystkie zapachy was nudzą? Mój wybór w tym miesiącu jest nieoczywisty, gdyż najczęściej sięgałam po mgiełkę AVON Granat & Mango. Nie jest to mocna mgiełka i ma raczej słabą trwałość, ale uwielbiam ten zapach.


Kosmetyk 
- pielęgnacja
Nadeszły chłody, nadeszła pora wysuszonych ust. Moim absolutnym numerem jeden jest EOS granat i malina. Nic nie daje mi takiego nawilżenia!

- kolorówka
Stało się. Dorosłam do tego ... Jeśli czytaliście mikołajkowy wpis, to już wiecie o czym mowa. Tak. W końcu zakupiłam paletę cieni i to ona jest moim ulubieńcem tego miesiąca. Ma piękną pigmentację i te kolory!

Film
Chyba muszę zrobić mały rachunek sumienia. 19 filmów. O różnej tematyce. Już wiem!

Książka
 W tym miesiącu warto wspomnieć o 2 książkach. 
Jestem na siebie zła, bo ostatnio dostałam fantastyczną książkę i nie wspomniałam do tej pory o niej ani słowem ... eh ... 
fitRewolucja w 4 krokach
Książkę tę zmajstrowały 4 niezwykłe dziewczyny. Każda w książce podjęła się innego tematu. Oprócz propozycji zmian, możemy poznać też bliżej dziewczyny, ich początki i drogę kariery. Warto!!!

Drugą książką tego miesiąca jest zdecydowanie November 9. Piękna, wzruszająca i zupełnie inna powieść niż "Jeden dzień".

Muzyka
Grudzień to nie tylko świąteczne piosenki. Dla mnie grudzień to 2 piosenki - jedna dla umysłu, druga dla ucha :

Przekąska

TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice

3 komentarze:

  1. Uwielbiam jajeczko EOS <3
    Zapraszam do mnie, gdzie do wygrania w konkursie są suszone owoce i warzywa idealne jako dodatek do owsianki czy sałatki :D
    http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecasz tę książkę "Fit Rewolucja"? Bo zastanawiam się czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedź jest tylko jedna : zdecydowanie tak!

      Usuń