czwartek, 1 grudnia 2016

Blogmas 2016 - Wishlista 2016

Hej Wam!
Dziś przychodzę do Was z moją zimową wishlistą. Ciekawi?



1. Telefon 
Nie raz wspominałam już, że mój telefon ma wadę fabryczną i bateria nie trzyma. Oprócz tego psuje się ekran dotykowy, więc  na gwałt potrzebuje czegoś nowego zważywszy ile pracy wykonuję na telefonie. Myślę nad Samsungiem, choć marzy mi się nowy iPhone.

2.  iPod
Muzyka to całe moje życie. Nie ma dnia, bym nie słuchała czegoś i z chęcią kupiłabym jakiegoś iPoda, w razie, gdyby telefon mi padł.

3.  Dysk zewnętrzny
Jestem maniakiem fotografii. Nie wyobrażam sobie, by któregoś dnia wszystkie przepadły. Komputer, z powodu przepełnienia  już zaczyna zamulać, więc myślę, że dysk będzie dobrym rozwiązaniem.

4. Słuchawki bezprzewodowe
Dobra, muszę się w końcu przyznać – jestem psują pospolitą.  Popsułam lewy kabel od moich słuchawek. Po 1,5 roku. Nie wiem jakim cudem. Jestem zła. Rozwiązaniem są chyba tylko bezprzewodowe słuchawki.

5. Kosmetyki
~  perfumy – w ostatnim czasie kilka zapachów m.in. Si czy Black Opium




~ pomadka – NYX Cannes bądź MAC Fixed on drama/ Media


~ Paleta cieni – chciałabym w końcu nauczyć się malować. Nie chciałabym byle jakich – marzą mi się nieosypujące, dobrze napigmentowane jak te z MUR.

6. Tatuaż 
Marzy mi się, marzy … Na razie mam zaprojektowane 3 wzory – pora teraz tylko zapisać się do studia.

7. Wyjazd do Berlina
Odkładam to w nieskończoność. W Niemczech nie byłam od maja i chciałabym w końcu wybrac się na jarmark świąteczny na Alexanderplatz!

8. Planner
Chyba w końcu znalazłam planner idealny. Niestety mam dwie lewe ręce, a rysować potrafię tylko abstrakcje, więc w moim przypadku BJ nie jest wskazany, a taki planner to rozwiązanie wszystkich moim problemów i zaoszczędzone miejsce :)

9.Książka
Ach te książki ... Gdyby one były tylko trochę tańsze ....
W okresie świąt marzy mi się jakaś książka bożonarodzeniowa, jednak powieścią też nie pogardzę. Bo jak mol książkowy może gardzić książką? ;)


Macie swoje listy? O czym marzycie?
Love,
Alice

4 komentarze:

  1. Fajna wishlista :) Powiem tak - tatuaże polecam, sama mam 4 i planuję kolejne. Społeczeństwo nie zwraca już na nie uwagi, mój brat, który jest prawnikiem, też planuje sobie zrobić, więc nie bój się i idź do studia, tylko dobrego. Najlepiej wybrać tatuażystę pod wzór, bo każdy ma inny styl :) No i koniecznie patrz na otoczenie, czy jest czysto, sterylnie, jakie są oceny itp. Ale myślę, że to wiesz :)
    Dysk to świetny pomysł i też nad nim myślę. Mój komputer ma już tyle syfu, że przydałby mu się porządny format, ale nie chcę utracić moich danych. Zdjęcia, grafiki, teksty itp. na pewno mi się kiedyś przydadzą i też mocno nad tym myślę. Masz już jakiś na oku? :)
    Nie wiem skąd jesteś, ale do Berlina ze Szczecina jedzie się błyskawicznie. Szybciej niż do Poznania po polskich drogach :D Można wyskoczyć nawet na jeden dzień, więc bardzo polecam, byłam kiedyś na jarmarku świątecznym i żałuję, że w tym roku się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już jeden tatuaż, ale zrobiony ponad 4 lata temu, więc już mnie korci ;)
      Jestem z pogranicza Wielkopolski i Lubuskiego i niestety dojazd ode mnie jest mega słaby albo mega drogi :/

      Usuń
  2. Fajna wishlista :)
    https://beslimuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten kalendarz rok temu :)

    OdpowiedzUsuń