niedziela, 29 stycznia 2017

Ulubieńcy styczeń 2017

Dopiero co podsumowywałam rok 2016. Dopiero co byli ulubieńcy grudnia, a tu już za pasem luty ... Miesiąc mija za miesiącem ... Masakra :D
Bez zbędnych wstępów zapraszam Was na ulubieńców!


Zapach do domu

Odkąd w naszym domu pojawił się szczeniak, nie rozstaje się z Febreze FABRIC Pet Odor Eliminator. Jest to produkt bardzo uniwersalny - można nim spryskać zarówno podłogę, jak i kanapę czy ubranie, Dzięki niemu nie tylko nie czujemy zapachu zwierzaka, ale także nasze rzeczy ładnie pachną.

Perfumy
Calvin Klein Eternity Purple Orchid

Głowa
nuty kwiatowe, zielona nuta, grzybień północny, nuty owocowe
Serce
orchidea, śliwka, heliotrop, frezja, brzoskwinia
Podstawa
piżmo, migdały, nuty drzew

Kilka razy w tym miesiącu podkradłam mamie i powiem Wam,że choć mi w 100% nie odpowiada, to jest to bardzo fajny zapach. Ani nie za słodki, ani zbyt owocowy. Nada się zarówno na dzień, jak i na wieczorne wyjście.

Kosmetyk 
- pielęgnacja

Maseczka lomi lomi. Co tu dużej mówić - uwielbiam! Nie tylko niesamowice relaksuje, ale także jest mega nasączona. Czy rzeczywiście rozjaśnia? Przy regularnym stosowaniu można zauważyć efekty, ale nawet jednorazowo sprawdzi się genialnie!

- kolorówka
 Rimmel Apocalips Lip Lacquer
kolor : 400 Big Bang
cena : ok 13 zł
zapach :  delikatny, przyjemny, na ustach nie wyczuwalny
trwałość : 5/5
aplikacja: 4/5
komfort noszenia : 5/5
formuła : 4/5

Była to moja pierwsza płynna pomadka. Gdyby tylko była matowa, to byłaby idealna. Mega trwała - na ustach przetrwa cały dzień mimo picia i jedzenia. Bardzo łatwa aplikacja, idealna formuła i gdyby tylko była matowa! Idealnie sprawdziła się na studniówce, gdzie co druga dziewczyna zachwycała się kolorem.

Film

Książka

Muzyka

TOP 3 na moim blogu


A jacy są Wasi ulubieńcy stycznia? :)

Love,
Alice

2 komentarze:

  1. Uwielbiam płynne pomadki z rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa... Mam ten odświerzacz o zapachu " czystego prania " i " waniliowego latte" jest świetny i o wiele lepszy od tradycyjnych, bo jak pisałaś można psikać wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń