wtorek, 28 lutego 2017

Ulubieńcy luty 2017

Pierwsze promienie słońca, pierwsze temperatury powyżej 10 stopni ... Ach, jaki to piękny czas! Jak zwykle, cieplejsza pogoda zwiastuje u mnie większą motywację, więcej chęci do życia i ... większe wyluzowanie. To chyba dorosłość, ale naprawdę przestaję się przejmować wieloma rzeczami.

Nie bierz życia tak bardzo poważnie.
I tak nie wyjdziesz z niego żywy.
Elberd Hubbard






Zapach do domu
Moim bezapelacyjnym ulubieńcem tego miesiąca jest Mango Peach Salsa z Yankee Candle. Jestem nimi oczarowana. Pachnie bardzo mocno, co jest niestety rzadkością. Sam zapach jest iście wakacyjny - wyczuć tu można idealną harmonię dojrzałego, soczystego mango z czymś ostrym(pieprzem). Polecam!

Perfumy
W tym miesiącu postawiłam na zapach letni, ale niekoniecznie lekki. Głęboki, choć kwiatowo owocowy.
Nuta głowy: śliwka, różowy pieprz, wata cukrowa, liczi i gruszka
Nuta serca: gardenia, orchidea, jaśmin, lotos i czerwone jagody
Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, drzewo kaszmirowe i biała ambra



Kosmetyk 
- pielęgnacja
Już Wam kiedyś o nim wspominałam. Mimo,że nie dotyczy mnie problem łupieżu, moje włosy kochają po prostu 'najgorsze' składy. Po tym szamponie włosy układają się fenomenalnie, są silne i błyszczące!

- kolorówka
NYX Sofft Matte Lip Cream w odcieniu 19 Cannes
Absolutny ulubieniec - idealnie matowa, a przy tym mega komfortowa w noszeniu. Ten kolorek to taki lepszy odcień moich ust, więc sprawdza się idealnie na co dzień, ale i na wyjścia. Nie do zdarcia!

Film
Nigdy nie mów żegnaj
Jeśli ta piosenka Was nie przekona, to nie wiem, co.
Mimo,że film trwa prawie 3 godziny, to powiem tylko tyle : warto. Mimo,że to produkcja z Indii, jest bardzo europejska i daje do myślenia. A do tego ten dobór aktorów!

Książka
Mam dylemat. Z jednej strony Tango Mrożka, a z drugiej ... Niech będzie w klimacie bloga :
Nie pytajcie mnie jednak, co sądzę o niej. Jeszcze myślę, bo ta książka daje do myślenia. To nie jest kolejny poradnik, to nawet nie opis diety. To opowieść dziewczyny, której się udało. W swojej książce przedstawia właśnie taką historię - etap po etapie. Opisuje nie tylko, jak zmieniało się jej ciało, ale przede wszystkim, jak zmieniła się ona sama,

Muzyka
W tym miesiącu na mojej playliście na zmianę gościły te 3 piosenki :




TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice

3 komentarze:

  1. Uwielbiam szminki z Nyxa, jestem ciekawa tej świeczki, ,ale za to tego szamponu nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna wiosna a ja jakoś kompletnie nie potrafię się ogarnąć i nie mam humoru ani energii

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie, zwłaszcza zapachu do domu. Tych świec jeszcze nie próbowałam ale zapach ulubionego owocu, ach!

    OdpowiedzUsuń