środa, 8 marca 2017

Co u mnie? Alicenotka + przykładowe jedzenie

Musicie mi trochę wybaczyć. To co ostatnio się dzieje, zakrawa na lekkie szaleństwo. Dzieje się sporo i na kilku gruntach. Śmieję się,że wyśpię się dopiero po śmierci ;)




W sumie nie wiem, co Wam powiedzieć. Dlatego już na wstępie przepraszam, za tak nudny post. Na razie mój wolny czas ogranicza się do minimum - wybrałam naprawdę okropną pod tym względem szkołę. Czasami śmiejemy się, że uważają nas za robociki. Poza tym cały czas praktykuje zasadę nie przejmowania się i mimo,że bywa ciężko, jest po prostu warto. 
A co poza tym?
Weekend był bardzo intensywny. W piątek, choć ledwo żywa, byłam na imprezie w klubie. W sobotę zamiast się wyspać, już o 9 byłam na nogach, gdyż na 10 byłam umówiona z dostawcą. Pech chciał,że ten przyjechał dopiero o 13 :/ Ale najważniejsze jest to, co przywiózł :D
Otóż Panie i Panowie, stałam się szczęśliwą posiadaczką orbitreka!


Cieszę się o tyle,że cierpiąc na brak czasu, szkoda mi było poświęcać go na dojazd na siłownie. Teraz mogę zrobić trening kiedy chcę - nie ważne czy jest środek nocy czy chwila po przyjściu do domu. Ponadto łączę 2 w 1 - robiąc trening oglądam filmy na YT bądź nadrabiam seriale. Przyjemne z pożytecznym :D
Ponadto od ponad 2 tygodniu, sukcesywnie zmieniam swoje odżywianie. Jem więcej warzyw, białka i o dziwo nie czuję głodu. Kubki smakowe odzwyczajają się stopniowo od słodkiego smaku. Wiecie jakie to dziwne uczucie uważać za słodką paprykę? 
Na razie nie mówię nic więcej. Zobaczymy jak dalej ukształtują się efekty, które już są, ale na razie cicho sza ;)

Żeby post nie był nudny, zapraszam Was na przykładowe jedzenie :)

Pierś z kurczaka i brokuł

pierś z kurczaka i cała micha fasolki szparagowej

,Makron z kurczakiem, granatem i mango - pycha!

Pierś z kurczaka i warzywa

Omlet z 4 jaj

Mięso mielone i warzywa

Typowe śniadanie - serek wiejski i papryka

Mięso z indyka i warzywa

Na dziś to wszystko.
Love,
Alice

8 komentarzy:

  1. Super, że jesz więcej warzyw :) Oby tak dalej, ale zdecydowanie to posiłków typu "mięso + warzywa" albo do tego, który nazwałaś typowym śniadaniem, bezwzględnie należy dodać węglowodany złożone (np. kasze, makarony, płatki owsiane). Wprowadzanie się w stan ketozy nie jest zdrowe.

    Trzymam kciuki i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wartościowy komentarz!
      Na razid celowo dążę do ketozy, jednak z czasem stopniowo wprowadzę węglowodany (na razie mam z nimi problem).

      Usuń
  2. Smacznie u Ciebie :) Ja jakoś jednak wolę siłownię, a w sumie na nadmiar czasu nie narzekam. Myślę, że powinnaś zadbać o dobrą organizację czasu :) U mnie im więcej obowiązków tym w zasadzie lepiej udaje mi się wszystko połączyć i z siebie wycisnąć, niż wtedy kiedy mam czasu za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam o tyle dobrze,że w domu mam podstawowy sprzęt - nawet do treningu siłowego, jednak w moim przypadku muszę uważać i na razie stawiać na kardio. Poza tym orbitrek zawsze był moim marzeniem ;) Organizacje mam dobrą,ale niestety mieszkam w takim miejscu,że dojazd na siłownię w 2 striny to ponad godzina, dlatego wolę ten czas sporzytkować np na powtórki przed maturą :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę orbitreka, zawsze chciałam go mieć, ale niestety metraż nie pozwala :) Czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznosci.

    Ja bardzo lubię orbitek ;) Akurat siłownię mam blisko ale ostatnio właśnie nawet jak robię siłowy to oglądam YT a raczej słucham :D ( wkładam telefon za ramiączko stanika )

    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam omlety, wszystko bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobry zakup, teraz można ćwiczyć o każdej godzinie dnia i nocy. Kiedy tylko najdzie na to ochota. A jeśli popełnisz grzech ciężki możesz od razu go odpokutować. Mądre posunięcie :)

    OdpowiedzUsuń