poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ulubieńcy marzec 2017

Słońce świeci coraz mocniej, temperatury sięgają 20 stopni, a w mojej szafie zagościła spódniczka. Wiecie, co to oznacza?
Przyszła wiosna!






Zapach do domu
Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.

Perfumy
Absolutny hit wakacji. Śmiało mogę powiedzieć,że jeden z moich ulubionych zapachów : unisex od Calvina Kleina - CK one summer 2016. Co prawda po internecie krążą opinie, że to męski zapach, natomiast dla mnie to idealny unisex, który sprawdza się zarówno w upały jak i w chłodniejsze dni. Warto dodać, że zapach ten idealnie współgra ze skóra i na każdym tworzy niepowtarzalną mieszankę!

Kosmetyk 
- pielęgnacja
Garnier Czysta Skóra - tonik

Tonik ściągająco - oczyszczający to idealny produkt dla takiej cery podatnej na niedoskonałości.
Dzięki połączeniu kwasu salicylowego i cynku znanego ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, jego formuła zwęża pory, osusza niedoskonałości i ujednolica cerę, dając efekt oczyszczenia widoczny aż do 4 godzin. 

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Dipropylene Glicol, Glycerin, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Eucalyptus Globulus/Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 42090/Blue 1, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicytate, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (F.I.L. B12107/2).

Cena: ok. 10zł / 200ml
/m/

To tonik, który używam od samego początku walki z niedoskonałościami. Jest mocny, ale ładnie zasusza i oczyszcza. Nie znalazłam nic równie dobrego. Zamiennie stosuję go z tonikiem z Balea:


AQUA | ALCOHOL DENAT. | GLYCERIN | POLYGLYCERYL-4 CAPRATE | MALIC ACID | PANTHENOL | DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE | PARFUM | SODIUM HYDROXIDE | LINALOOL | LIMONENE | GERANIOL | CITRAL.


Film

Książka
Ta książka to dla mnie spore odkrycie. Nie sądziłam,że o rzeczy tak okropnej, można pisać w tak przystępny sposób, a tym bardziej,że zapobieganie jest takie proste. Wniosek jest jeden : nie jesteśmy skazani na raka ;)
Wszystko leży w naszych rękach! Autor publikacji zadbał o wszystkie aspekty - d wyjaśnienia, jak powstaje rak, przez to, jak powinna wyglądać dieta, ćwiczenia, na suplementacji i relaksie kończąc.
Mimo,że może być to pozycja kontrowersyjna - dieta bez węglowodanowa, ja polecam są z całego serca!

Muzyka
W tym miesiącu na mojej playliście na zmianę gościły te 3 piosenki :

TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice

1 komentarz:

  1. Widziałam Ukryte Piękno. Choć nie będzie to mój ulubiony film, uważam, że jest na prawdę ciekawy i wzruszający i na tytuł ulubieńca marca zasłużył.

    OdpowiedzUsuń