środa, 10 maja 2017

Ulubieńcy kwiecień 2017

To będą wyjątkowo trudni ulubieńcy. Nie dlatego,że kwiecień był zły. Około tygodnia temu mój telefon pobrał aktualizację systemu. Niestety uciekało połączenie z internetem i system zaktualizował się z błędem, który powodował samoistne wyłączanie aplikacji - przede wszystkim tych systemowych. Niestety w kopii zapasowej, którą udało mi się stworzyć, nie zapisały mi się notatki. Zaginęły więc nie tylko moje materiały do szkoły - całe szczęście były już wydrukowane, ale przede wszystkim lista "Przeczytane-obejrzane 2017", czyli lista, gdzie zapisywałam wszystkie obejrzane filmy i seriale oraz przeczytane książki. Mam nadzieję,że choć część uda mi się przypomnieć :/ 




Zapach do domu
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: jaśmin, nerola, kwiat mandarynki oraz wiciokrzew.


Perfumy
Idealne na każdą porę. Na wyjście na randkę i do pracy. Kobiece, ale wyjątkowe.
Dior - Jadore
Głowa
brzoskwinia, gruszka, melon, bergamotka, magnolia, mandarynka
Serce
orchidea, róża, śliwka, jaśmin, tuberoza, frezja, konwalia, fiołek
Podstawa

wanilia, piżmo, jeżyny, cedr

Kosmetyk 
- pielęgnacja
JOANNA PROFESSIONAL SZAMPON REWITALIZUJĄCY KOLOR
Mogę się rozpływać i rozpływać, ah... Nie dość,że pięknie pachnie, to na dodatek cudownie działa - włosy zyskały fajny, chłodny odcień. W końcu pozbyłam się znienawidzonych złotych refleksów :D

- kolorówka
 Essence matowy róż matt touch 20 berry me up!

W końcu znalazłam idealny dla mnie róż. Niestety mam tendencję do rumieńców i zawsze bałam się używać róż, bo większość po prostu podbijała mojego buraka. Z okazji zakończenia szkoły, potrzebowałam czegoś, co nada mojej twarzy trójwymiarowości, ale jednocześnie nie podbije - ten produkt sprawdził się idealnie. Z resztą - zobaczcie sami:

Film
W końcu! Doczekałam się ! F8! Idealne połączenie klasyki i nowoczesności. Wisienka na torcie! Majstersztyk!

Książka

Muzyka



TOP 3 na moim blogu

Love,
Alice



4 komentarze:

  1. a mi ostatnio cały czas siedzi w głowie ta piosenka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski z Yankee. Można zastąpić róż bronzerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe inspiracje:) Uwielbiam Yankee Candle:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, fajny artykuł - też uwielbiam Yankee Candle'a haha.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...