wtorek, 20 czerwca 2017

Dziś stukło mi ostatnie "naście" lat.

Dziś stukło mi ostatnie "naście" lat. 
Od dnia zero minął równo rok. 
Od roku, powinnam być dorosła. Był to rok bardzo ważny i przełomowy, ale za razem strasznie trudny.
Działo się wiele - matura, prawo jazdy, pojawienie się Zeusa, przeprowadzka ...



Ten rok nauczył mnie, że trzeba być wdzięcznym. 
Nawet nie wiecie, ile wspaniałych i wartościowych osób postawiło na mojej drodze życie. 
Każda z nich wiele mnie nauczyła, a samo życie, mimo że kilka razy skopało mi tyłek, pokazało,że trzeba iść za swoimi pragnieniami, marzeniami i celami. 
Tak jak w zeszłym roku, i w tym, chciałabym napisać za co jestem wdzięczna.




19 rzeczy za które jestem wdzięczna na 19 urodziny:
1. Jestem bogatsza niż większość ludzi : jestem zdrowa, mam dach nad głową, mam co jeść, a inni tego nie mają
2. Przyjaciele - bo tych prawdziwych poznałam dopiero, gdy reszta miała focha i zostawiła mnie na lodzie.
3. Moich najbliższych - bez nich nie poradziłabym sobie nigdy ;) kocham ich nad życie, mimo że czasem potrafią dać w kość
4. Książki - bez nich nie potrafiłabym funkcjonować i pogłębiać wyobraźni
5. Dziadkowie - rozumieją mnie jak mało kto, a kto potrafi kochać tak jak oni?
6. Podróże - gdyby rodzice nie dali mi tej możliwości, dziś niebyłabym tym, kim jestem, nie miałabym takiej wiedzy, a nawet takich poglądów i perspektyw.
7. Pasja - nie tylko nadaje sens życiu, ale też dzięki niej poznaję nowe osoby.
8. Muzyka - czym byłoby życie bez muzyki? Niemym filmem.
9. Fotografia - bez niej, nie moglibyśmy robić zdjęć i utrwalać na nich chwil, które potem wspominamy.
10. Łzy - czasami trzeba wylać ich całe morze i oznaczają smutek, ale są też wyrazem szczęścia.
11. Zeus - niby tylko trochę sierści, 4 łapy i 2 uszka, ale przecież jeszcze wielkie serce. Nikt nie kocha innych, jak pies.
12.  Słońce - nadaje kolorów nawet najbardziej depresyjnemu dniu. Nadaje energii. W słońcu wszystko wydaje się piękniejsze!
13. Za moje miejsca na ziemi - brzmi infantylnie, ale naprawdę dopiero jak jestem daleko od tych miejsc, doceniam spokój i bezpieczeństwo jakie mi dają.
14. Za technologię, która pozwala pogłębiać wiedzę bez wychodzenia z domu. Naszym dziadkom nigdy się nie śniło to, co dla nas jest codziennością. A jest to potężna broń!
15. Hejterów - bo każdy hejt, choć boli uczy,że nie można się przejmować.
16. Za możliwość pisania bloga, a właściwie za to,że mogę pisać dla kogoś, kto to przeczyta.
17. Książki - płynie z nich nie tylko mądrość. Czasem są najlepszym przyjacielem, a czasem świetną rozrywką.
18. Niepowodzenia - gdyby nie one, w życiu nie poznałabym swoich słabości i nie stała się lepszą wersją siebie.
19. Za to,że jestem jak jestem. Nie jestem jak X,Y czy Z. nie jestem Alą 2, jestem po prostu Martą.

Dziękuję Ci, drogi Czytelniku, za to,że w tym szczególnym dniu tu zajrzałeś :*
Love,
Alice

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Szczęśliwy Człowieku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na te ostatnie naście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, masz urodziny razem ze mna, wszstkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Bardzo ciekawe podsumowanie, sama na swoje urodziny chyba też takie stworzę. Choć punktów będzie więcej. :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...