środa, 12 lipca 2017

Przykładowe jedzenie part 20

Hej Wam :D
Dziś zapraszam Was na kolejny post z cyklu przykładowe jedzenie - już po raz 20 :)









Moją recenzję możecie przeczytać TUTAJ


W ramach programu Starbucks z okazji urodzin, mogłam odebrać ulubiony napój - czekoladowe frappucino z podwójnym espresso. 



Obiad - tortilla z kurczakiem, pomidorem, ogórkiem, mozzarellą i ananasem,

Składniki : 
Sałata rzymska, pół papryki czerwonej, ogórek, duży pomidor, ser feta, pół czerwonej cebuli, oliwki czarne, garść pestek dyni, a całość pokropiona oliwą z oliwek.


Dużo kcal, ale to obiad i posiłek po treningowy w jednym  makaron razowy, pulpa z pomidora, pół papryki, ser feta i kiełbasa


'na mieście' : sałata rzymska, ogórek, oliwki, ser feta oraz pestki dyni i orzechy włoskie. Całość 336 kcal


Ostatnio będąc w Lidlu dopadłam taką oto herbatę i przepadłam - przepyszna!


Mam kochanych rodziców (:*) - kupili mi jedne z moich ulubionych batonów :):)


Sałatka z kurczakiem, fetą i oliwkami 


Przepyszny baton i herbata <3


2 brzoskwinie, 2 kiwi, banan, jabłko, jogurt naturalny i migdały)


ostatnio ulubione śniadanie - szakszuka (pomidory, cebula, kukurydza, 2 jajka, a to wszystko doprawione bazylią i pieprzem cayenne - przyjemnie paliło)


Wygrana w konkursie - te batony są P-R-Z-E-P-Y-S-Z-N-E


Udało mi się w końcu uruchomić rower, więc zawsze mam przy sobie żel w razie gwałtownego spadku energii


Obiad - kawałek karkówki, 5 nuggetsów i sałatka



Kolacja - gotowana pierś z kurczaka i frytki z batatów (poszalałam i dodałam do nich pieprzu cayenne - paliło 🔥🔥🔥).


Śniadanie : 'potrawka' z pomidorów z szynką i cebulą


Stwierdzam uzależnienie od tortilli ;)
Obiad i kolacja (to co na zdjęciu to 2 porcje) : szpinakowe tortille z kurczakiem, ogórkiem , pomidorem, papryką i mozzarellą, a do tego sos (jogurt naturalny, ketchup i suszone pomidory z czosnkiem).


Ciasto - przepis wkrótce


obiad - łosoś z buraczkami i makaron pełnoziarnisty.


śniadanie - jajecznica z 2 jaj z szynką, co do mnie nie podobne, bo jajek raczej nie jem

obiad - łosoś z buraczkami i makaron pełnoziarnisty.

Love,
Alice

3 komentarze:

  1. A ja wczoraj skusiłam się na batony Dobra Kaloria z Rossmanna - jednego zjadłam i byłam zaskoczona, bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszna propozycja ! Próbuję w ciemno ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...