niedziela, 23 lipca 2017

Zajrzyj do mnie: wakacyjny niezbędnik 2017

Hej Wam :)
Wakacje w pełni - świeci słońce, temperatury w większości przypadków pokazują powyżej 20 stopni, większość z Nas szykuje się na długo wyczekiwany urlop. Dlatego dziś zapraszam Was na mój wakacyjny niezbędnik!






1. Duży ręcznik


Nie ważne, czy planuje długi wyjazd, czy tylko weekend nad jeziorem - duży ręcznik to podstawa!
Służy nie tylko jako ręcznik do wytarcia się po orzeźwiającej kąpieli, ale także sprawdzi się doskonale jako koc bądź narzuta na plażowy leżak. Dodatkowo - im bardziej kolorowy, tym bardziej widoczny, więc nie ma problem,ze zgubieniem swojego miejsca w tłumie plażowiczów.

2. Okulary przeciwsłoneczne z wysoką ochroną UV
Z młodu liczy się bardziej design niż zdrowie. Prowadzi to do licznych kłopotów w późniejszym wieku, dlatego apeluję - zainwestujcie w dobre okulary. Jasne - fajnie wyglądają lustrzanki kupione na bazarku za 15 zł, ale robią one więcej szkody, niż pożytku!

3. Strój kąpielowy





Nie wyobrażam sobie wakacji bez kąpieli - tych wodnych, jak i słonecznych. Chyba każdy lubi 'nabrać trochę kolorku', prawda? ;) Na rynku jest tyle wzorów i kolorów,że każdy znajdzie coś dla siebie :D

4. Mgiełka do ciała

Upał nie nastraja do używania ciężkich zapachów, dlatego latem stawiam przede wszystkim na mgiełki. Przyjemnie pachną, ale nie drażnią i pozostawiają uczucie świeżości. Mój ulubiony zapach - mango!

5. Krem z filtrem
Sprawa ma się podobnie jak z okularami. W młodości przeszkadza nam,że musimy się czymkolwiek smarować - wolimy szybciej się opalić. Nie zwracamy uwagi na przyszłe skutki. Też tak miałam - do czasu aż któregoś lata tak spaliłam twarz,że zrobiła się skorupa. Ponadto mega szybko się opalam, więc jeśli nie używam kremu z SPF 30 + potrafi przytrafić mi się poparzenie słoneczne po 20 minutach opalania po południu ...

6. Rozrywka - muzyka i książki

Urlop to najlepsza pora, by nadrobić stosik książek, które obiecywaliśmy sobie przeczytać przez cały rok, ale jakoś nie było czasu. Ja stawiam zarówno na książki tradycyjne - uwielbiam czuć ciężar książki w ręce, ale wiem też, że w moim tempie czytania, pół bagażu zajmowałyby książki, dlatego zawsze mam przy sobie tablet, a na nim e-booki.

Nic nie relaksuje bardziej niż muzyka. Pozwala 'zabić' czas podróży, ale pozwala także 'wyciszyć' się na plaży pełnej ludzi.

I ostatnia rzecz, ale jakże istotna!

7. Płócienna torba

Mała - zmieści się nawet do kieszeni, ale jaka pakowna? Moim zdaniem sprawdzi się lepiej niż torba plażowa, pomieści wszystko, co potrzebne, a dodatkowo - doda +100 do dobrego humoru ;)


 Co jest dla Was niezbędne?
Co byście dodali do listy?
Love,
Alice




1 komentarz:

  1. Dla mnie niezbędnikiem będzie na pewno butelka z wodą, bo niestety przez te upały pić się chce strasznie. Dodatkowo po opalaniu coś nawilżającego do ciała :). Z książkami mam podobnie jak TY :)

    OdpowiedzUsuń