poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Project: Photo - Fotoprodukt#1 : Fotoksiążka Saal Digital

Witajcie Kochani :)
Pora rozpocząć nową serię na blogu. Tym razem łączącą kategorie Travel&Photo. Przed Wami :

Będzie nie tylko o zdjęciach  z podróży, ale także o sprzęcie, narzędziach, aplikacjach i fotoproduktach. Od tych ostatnich dziś zaczniemy, a dokładnie od fotoksiążki niemieckiej firmy Saal Digital.



Wstęp

Czyli jak to się stało,że ja - zagorzała zwolenniczka albumów i odbitek zdecydowałam się na fotoksiążkę? Nie jest to zapierająca dech w piersiach historia ;) Po powrocie z Eurotripu, wiedziałam,że chcę w jakiś sposób 'posiadać' te zdjęcia także w innej formie, niż tylko ta na ekranie - uwielbiam 'czuć' zdjęcie i bardzo ubolewam,że tyle kurzy się na dysku, zamiast leżakować w albumie. No dobra, ale do sedna! Po powrocie przeglądałam Instagram i natknęłam się na reklamę Saal Digital. Z ciekawości kliknęłam i okazało się,że akurat mają promocję. Postanowiłam zaryzykować, zgarnęłam kod rabatowy i rozpoczęłam przygodę.


Projekt

Aby stworzyć własną fotoksiążkę należy pobrać ze strony producenta aplikację. Zajmuje to kilka chwil, a po zainstalowaniu naszym ochom ukazuje się schludne, przejrzyste i przyjazne dla oka menu:

Jak sami widzicie, oferta jest bardzo bogata, a asortyment przeróżny. Za jednym zamachem możecie sprawić sobie nie tylko odbitki czy fotoksiążkę, ale także np fotoobraz czy np kartkę. Ja zdecydowałam się na fotoksiąkę ...

... choć nie było to proste, bo w ofercie znajduje się wiele rodzai i rozmiarów. 
W końcu padło na fotoksiążkę w rozmiarze 15x21.
Teraz można wybrać gotowy szablon, bądź samemu rozmieścić zdjęcia. Ja zdecydowałam się na ten 2 krok i choć był on bardziej czasochłonny, zdołałam pomiećcić wszystkie zdjęcia na których mi zależało w takich konfiguracjach, jakie chciałam. Ostatni krok o wgranie zdjęć i można zaczynać zabawę!

Samo tworzenie jest bardzo intuicyjne i proste, jak budowa przysłowiowego cepa [przyznajcie się - kto nie wie, jak wygląda cep? :P]. Zdjęcia można w dowolny sposób komponować, edytować czy ozdabiać. Po przygotowaniu projektu, zdjęcia i układ są jeszcze raz sprawdzane przez nas i przez komputer. Jedyne co nam pozostaje to wypełnić adres dostawy i przejść do zapłaty.


Płatność i dostawa

Za produkty zamówione u Saal Digital możesz płacić bezpiecznie przez PayPal lub kartą kredytową Visa bądź Mastercard. Przesyłkę realizuje DHL, a jej koszt niezmiennie wynosi 20 zł.


Obsługa klienta

Jak to u mnie nie obyło się bez problemów ;)
Otóż zaczęło się psuć w ostatnim kroku. Na początku moja karta nie chciała przejść. Próbowałam wszelkimi metodami, jednak bezskutecznie. Postanowiłam więc spróbować PayPal, jednak ten sposób też nie zadziałał. Zrezygnowana napisałam do firmy. I tu sprawy potoczyły się błyskawicznie. Obsługa momentalnie opanowała sytuację. Gdy znów chciałam zamówić, okazało się,że mój kupon rabatowy jest nieaktywny - jeszcze tego samego dnia dostałam nowy i mogłam złożyć zamówienie.


W drodze do mnie

Zamówienie złożyłam we wtorek po południu. Już następnego dnia rano otrzymałam wiadomość,że produkt został już wyprodukowany i przekazany do DHL. W czwartek zostałam powiadomiona przez SMS,że paczka dotrze do mnie w piątek, a w piątek o 13 paczka znalazła się w moich łapkach. Oprócz 'koperty' wykonanej z grubej tektury, książka została także zabezpieczona folią ochronną, więc nic nie miało prawa się stać, nawet mimo sporej odległości - jak na przesyłkę z Bawarii jest to bardzo szybko.

Wykonanie

Strony fotoksiążki są naświetlane na papierze fotograficznym. Matowa okładka jest wręcz aksamitna i bardzo miła w dotyku – jakbyście głaskali satynę.
Kolory są pięknie odzwierciedlone – dokładnie tak, jak widziałam je na ekranie monitora. Zdjęcia robią naprawdę dobra wrażenie, a całość wykonana jest z najwyższą starannością. Wszystkie strony widzące są rozkładówkami  – bez marginesów i odstępów, można więc bez obawy zamieszczać zdjęcia panoramiczne na całą szerokość dwóch stron.
 Mówiąc krótko : idealne kolory, ostry wydruk, i jakość papieru na najwyższym poziomie.



Cena


Tak prezentuje się aktualny cennik. Ja za swoją usługę musiałam zapłacić 180 zł plus 20 zł koszty wysyłki. Dużo, ale jest to cena 110% adekwatna do jakości.
Za dodatkową opłatą można również zamówić eleganckie opakowanie prezentowe – pudełko antracytowe lub białe, dopasowane do formatu książki.

Producent
Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.
"Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów.
Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty. "
Strona: Saal Digital
Facebook : Saal Digital Polska

Podsumowanie

Oprócz drobnych problemów z zamawianiem - moją sugestią jest wprowadzenie także innych form, np takich jak przelew błyskawiczny obsługujący takie banki jak mBank, PKO itp lub PayU, jest oniemiała. Fotoksiążka przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Jest dopracowana w każdym calu. Nie dość,że pięknie się prezentuje, to w dodatku posiada najwyższą jakość, przez co oglądanie zdjęć, na których zatrzymane są  magiczne wspomnienia :
Olśniewający Salzburg, barwne mozaiki w Ravennie, Krzywa Wieża w Pizie, naukowa strona Genewy (CERN) czy w końcu nocne oblicze Drezna ... 
Dzięki Saal Digital zyskało wyjątkowe wydanie, a nie tylko bytność kolejnym plikiem na dysku!



Projekt 5/5
Płatność i dostawa 3/5
Obsługa klienta 4/5
W drodze do mnie 5/5
Wykonanie 5/5
Cena 3/5
Podsumowanie 4.5/5




Macie jakieś sugestie? Chcielibyście przeczytać o czymś szczególnym?
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz